What We Do In The Shadows

Iako nemam neku naviku pisati o filmovima...
What We Do In The Shadows, tj. što radimo u sjenama (u nedostatku boljeg prijevoda) je horror komedija o vampirima koji žive u Wellingtonu (Novi Zeland).

Parodija u dokumentarnom stilu, koju sam, priznajem, pogledala tri puta u tri dana. Kako se to dogodilo?
Bubbles (koju ovom prigodom srdačno pozdravljam) je donijela film na proslavu zbog primitka nekog papira. U tom sam veselom društvu pogledala film prvi put. Kako sam taj dan popila malo puno previše, film mi je bio u magli pa sam s majkom pogledala film dan nakon.
U tom mi je trenu u glavu zapela pjesma, pa sam rado pogledala sa sestrom i treći put. I nije mi žao.

Nasmijao me, a smijeh dobro dođe u ovim tmurnim jesenskim danima.

Pozdrav wave

17.10.2015. u 14:20 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.