travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pomalo o nogometu i o glupostima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Ronaldo C.hrvatska
Anaikreso
Bilder
Ivana
Blesava mala

Malo o meni

Zovem se Mario Šramek živim u Đurđenovcu volim nogomet i pravit gluposti.... Branim za NK Đurđenovac....volim piti sta mi stigne pod ruku volim jesti pizzu imam 13 godina rođen sam 24.09.1993 u vrijeme rata......volim cure.......i lude provode i to je to......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo o mojim frendovima i frendicama

ANA-OK CURA ZGODNA
KRESO-DOBAR PRIJATELJ UVJEK ZA ZAJEBANCIJU
MAJA F-SUPER CURA VOLI SVE STO I MLADI
IGOR-OK JE ONAK....
MAJA S-SUPER CURA
MARTINA BIBIC-OK JE ALI....
MARKO-SUPER FREND ZNA DOBRO IGRAT NOGOMET
NIKOLA I MARIN-BRACA OK SU
JURAJ I MIHA-JURAJA ZOVEMO METLA A BRATA MU METLA JUNIOR MALO SU GLUPI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 29.04.2007.

ej ljudi evo mene opet malo cu pricati o jucerasnjoj utakmici
utakmica je pocela u 5h popodne igrali smo protiv Markovca
prvo polvreme smo vodili vec 3:0 trener je napravio par izmjena ja sam jos uvjek ostao na golu
jedno 15min pred kraj utakmice je nas igrac napravio faul na rubu kaznenog prostora
ja postavljam 2 igraca u zivi zid igrac koji je pucao je pokazivao da ce nabaciti ja sam stao negdje oko sredine gola sudac je dao zvizduk ovaj puca na prvu stativu ja se bacam i nekako branim kasnije je trener mene izvadio i stavio drugog golmana pri rezultatu 4:0 za nas ja sam se otisao presvuci u svlacionicu i kad sam izasao vidim nas treci golman brani pitam prijatelja koliki je rezultat a on mi kaze 6:0 za nas i 1min. kasnije je bio kraj.....a ustvari to smo mi njima vracali za onu sto su oni nas pobjedili kada ja nisam branio i to je vald to.....pozzzzz



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.