siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

neke sitnice o meni...

mahime:marija
datum rođenja:22.04
treniran odbojkunaughty
volim slušati hip hoppjeva
naj boje:crna i ljubičasta
naj prije:sindy,nika,kiss
lucia,andrea,lea...
naj grupa:the black eyed peasparty





Draw Your Own Picture







Draw Your Own Picture




Linkovi

SINDYCA
LUCKA
ANDREA
MARE DA KREPAŠ MARUŠKA 2.
blog moje seke i njene prijateljiceblog mog prijatelja igora

neke sličice...








ponedjeljak, 21.01.2008.

wavewavewavewavewavewavewavewavehej ljudi!
evo mene nakon ovog ludog dana
posvađala sam se sa prijateljicom iz razreda oko gluposti
nakon skole smo to rijesili i to mi mje drago.ok sad dobre teme
crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry
ustvari lose u nedilju smo tribali ic u kino svi smo zakazali
mare da krepas je trebala ucit jer cili tjedan nije bila u skoli
andrea jer joj je objasnjavala sto je bilo u skoli
luci,sindyci i meni se nije dalo
mi smo vam line valjda se ove dvi nece naljutit sto san ovo rekla a kad je istina
a pogotovo njih dvi.
upppppppppppssssssssssssss"!!!!!!!!!!!!!
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
ajte bok i uzivaj te!
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us22:15 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (18)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.