Malo slickica...

Ivana-
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
web tracker
Image and video hosting by TinyPic
Ovo je za mene i Mare..
Image and video hosting by TinyPic
Zakon..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicž
Image and video hosting by TinyPic

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *plawusha*

Opis bloga

Savrsen.zakon...
Linkovi...
Ivanin blog...zakon
Marija...zakon
Hana..
Iva,,
najboli razred na svijetu.6.b
dekavci..
Josipa
Andrea
Dajana,Marina,Andrea i ostali...
Fico..zakon blog..
Karlo
Avri-hot


Free Music

Free Music



Free Music

Evo malo i o nama...

Ivana...
Malo o meni ....
Ime-Ivana
Prezime-.............
Razred-6.b the best
Skola-Antun Mihanovic
Godina-12.
Naj prijatelji-Luka,Andrej,Marin,Andro,Bruno,Robert,emo,dane ,fico
Naj prijateljice-Hana,Iva,Tina,Kika,Zrine,Matea,Rica,Ivona,Ivona druga..,Nikolina.
Stefi,Kristina Opacak,
Volim-punk,Green day.Blink 182,avril,shakira,rihanna,Sum 41,sve sto mladi vole...osim narodnjaka..
Ne volim-narodnjake,cosu,skolu,sve sto mladi ne vole..
Simpatija-...o
Naj pjesma-First date,fat lip,american idiot,sk8er boi...
To je to...
A sada o Mariji...
o meni...
ime: Marija
prezime: ......
godine:12
razred:6.b
simpatija:...e..
najbolji prijatelji:teja,ivana F,marina,matea,hana,ivana,cure iz razreda,dečki iz razreda...
volim: hranu, piće, simpatiju, prijatelje, glazbu, komp,hranu,slatkiše,RUKOMET,košarku,dečke koji treniraju košarku,zezanciju,raditi gluposti,sve što rade mladi...
ne volim:povrće,lezbe,mahune,povrće,kišuŠKOLU,metal......
slušam:rap,hip-hop,narodnjake...
hobi:rukomet...
grad: Slavonski Brod
naj pjesma:give it to me...

subota, 03.05.2008.

Evo Ivana i Mare imaju blog....

thumbupkissE,bok...ljudi..Sta ima kod vas...??Ovaj post radi Ivana..Kao i uvijek..Kod mene nis...Al ima par stvari..Pa evo..
1.Prekinula sam s Ćosom..nocry
2.Ja i Hana smo se malo posvadale..
3.Tina,Iva i Ivana..Imaju svoj bend..Zove se Twix..Tvixajmo zajedno..
4.Marija i ja se sve vise slazemo..
5.Stekla sam nekoliko novih prijatelja..
6.svi je vole...
evo..To bi bilo sve za mene..Sada prijedimo na Mariju..
1.Ima .simpatiju..vjeku.:zubocoolkiss
2.Sve je bolja u skoli..
3..Svi je vole...
4.voli zezanciju...
5.nevoli dvolične i lažljive...
6.obožava slatkiše...
I eto...ja o njoj znam puno..jako puno..
i sada pozdravi!!!
Mariji......thumbupnjamiyes
Hani.......pjeva
andrei...dead
Fici..nut
Danetu..smokin
Emi...eek
Tini...zubo
Ivi...greedy
Luki...smijeh
Isvim ostalim bekavcima i dekavcima i cekavcima...Pozz.......mahpjevazujosmijehkissrolleyesbeljsretanwave







| Komentiraj (102)* Print* Permalink*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.