< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (18)
Travanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



POQbum.com
POQbum.com






Riblja Corba - Pog...

Reamon - Supergirl...

čitaj pa ćeš vidjet!!!!
Girls Icons

Girls Icons




evo i jedna od meni najdražih izreka:

U životu postoje samo četiri važna pitanja:
1.što je sveto?
2.što tvori duh?
3.za što vrijedi živjeti?
4.za što vrijedi umrijeti?
odgovor je uvijek isti --SAMO LJUBAV--

(don juan de marco)



Create your own message at BlingyBlob.com

Get free graphics at BlingyBlob.com!





Get free graphics at BlingyBlob.com!










Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Powered by eSnips.com




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Cursors

moje prvo pijanstvo...(oliver dragojević)

nekako smo skupa prerasli te dane kada nas je samo vezalo drugarstvo,
s nemirom što uvijek iznenada plane otpočelo moje prvo je pijanstvo,
zaigrala srca kao nikad prije,samo nam se malo vrtilo u glavi,
to što srce dotad osjetilo nije kao nekim čudom dogodi se javi..


zamkove i kule s pjeska smjenilo je drugo carstvo,postao si,
poput bljeska moje prvo,
prvo pijanstvo
gledala sam tvoje oći i u njima sjaj tajanstvo,
postao si preko noći moje prvo ,prvo pijanstvo..


dugo samo za ruke držali se skupa ko i druga djeca
bezbrižno i prisno
premladi da znamo da u nama pupa,
nešto čega prije svjesni bili nismo
duboko u nama ciklon i tornado
razbiše o stijene laki povjetarac,
opila nas ljubav kao vino mlado i djece posta
žena i muškarac
image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Red Text Name Words

Red Text Name Words


Hearts Glitters

Hearts Glitters



Free Counter
Get a Free Counter

djordje balasevic d-mol

Odlutas ponekad i sanjam sam;
priznajem ne ide, ali pokusavam
i uvek dodje, d-mol.

Spusti se k’o lopov po zicama,
ruke mi napuni tvojim sitnicama;
i tesko prodje, sve to.

Jedan d-mol me dobije,
kako odes ti - u sobi je;
glupi d-mol, uvek sazna kad je to.

Uhvati me cvrsto i ne popusta;
lud je za tisinom, to ne propusta.
Vodi me u svoj plavicasti dom.

Jedan d-mol, me razvali;
neki bi to prosto- tugom nazvali.
Nije to. Sta je tuga za d-mol?

Ponekad te nema i sasvim sam,
izmisljam nacin da malo smuvam dan;
ali je lukav d-mol!

Pusti da se svetla svud priguse;
saceka poslednje zvezde namiguse;
vuce mi rukav, idemo.

Plasi me on; gde si ti?
Hiljadu se stvari moglo desiti;
glupi d-mol, za kim tugujem svu noc.

Uzme me u svoju tamnu kociju,
nebo primi boju tvojih ociju;
znam taj put, to je precica za bol.

Jedan d-mol, me razvali;
neki bi to prosto tugom nazvali.
Nije to, sta je tuga za d-mol?

Ostala je knjiga sa par neprocitanih strana;
i neke stvarcice od Herendi porcelana;
i jedan pulover u kom si bila...

I ostala je ploca Best of Ry Cooder;
i fina mala plava kutijica za puder;
i ja sam te ostao zeljan, dok me bude,
moja mila…..

Djordje Balasevic



Azra-ako znaš bilo što.


ne znam sto da radim sa sobom
na sto misli da bacim
eto polako stvaram pjesmu o tebi
gledam tvoje tijelo
ludujem za njim
i ponavljam u sebi samo jedno
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto
zelim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti sapucem na uho bisere
da pricam o slobodi
da se glupiram
da ti kazem oh ti ludo jedina
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto


oliver dragojević-ti si meni sve


U polu-tami sobe
Ulazi pred svitanje
Prilazim ti tiho
A u dusi bol ne prestaje.
Daj mi reci sada
Sto se s nama dogadja
Jos me bole rijeci
Sto su sisle s nasih usana.

Ti zauvijek znas
Da pripadam tebi
Evo ti sad
Ja priznajem to
Zelim da znas
Ti oku mom si dar
I ceznja srca mog
Sam Bog zna
Ti si meni sve.

Ako jednom odes
S kim cu bol pobijediti
Nikad ovaj zivot
Necu moci dijelit' ni sa kim'.

Ti zauvijek znas
Da pripadam tebi.....







četvrtak, 10.05.2007.

my friends=my angels,my lover=my world... :)

Severina - Prijate...



za one koji su vejrovali u mene kad više ni sama nisam vjerovala
,za one koji su osmjehom otjerali mrak s moga lica,
za one koji su zamjenili moj teret svojim velikodušnim veseljem i nikad se nisu žalili na takvu zamjenu,
za one čija su mi ljubav i smijeh dale krila,
i otkrile plavo nebo,
za moje PRIJATELJE...



NIJE ME STRAH KAD OSTAVE ME SVI JER ZNAM DA NIKAD NEĆETE vI,NIJE ME STRAH KAD OLUJA SE SPREMA JER IMAM PRIJATELJE KAKVE NITKO NEMA.....


DA DA,sve vas volim ,zahvalna sam bogu što vas imam,i ne treba mi ništa više..imama najbolje prijatelje i njihovu podršku i vjernost u svakom trenutku..puno prijatelja,samo jednu ljubav..jednu al najvrijedniju...


ovo moram napisat:markov biser večeras-citiram:" daj jebote Nemo stavi narodni radio,sad će želje i pothvati..marko svaka ti čast,to treba provalit..

Image Hosted by ImageShack.us01:22 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (3)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.