Nevermind the darkness, we still can find a way...

srijeda, 22.03.2006.

ALL I WANNA DO IS HAVE SOME FUN!

Evo me opet! U zadnje vrijeme mi se ne da baš pisati pa ne pišem redovito. Nema ništa novog, osim što me jučer pitala kemiju i dobila sam 3 i 4, pa ću se morat dobro potrudit da bi na kraju imala 5...
Jučer sam bila s kuchkama u gradu. Bilo je super! Lucifer si je kupila majicu od Good Charlotte, iako joj je prevelika 2 broja :), al je bila jako happy! Po običaju smo se zajebavali i tak...A kad smo išli prema doma, sreli smo mog bivšeg sa svojim bratićem...Rekao mi je: "Bok, komad!"...malo me iznenadilo i glupo mi je zvučalo, al šta se može...:)
U subotu sam bila s Dinkom i Filipom i po običaju je bilo zaaaakon, ma oni su totalka skrenuti!
Gledala sam film "Lassie se vraća kući" i moram priznat da je naporan....Inače, moja frendica Lesi, Ana, ima cistu jajnika i još neko sranje!!! Da, to je ona zaaakon cura s kojom se zajebavam: "Lice ti je fantastično" i s kojom pjevam pjesme od Zečića!!!! Joooj, Ana, čim prije ozdravi i pripremi glasnice! :)))
Ki$$$$$$$