Nevermind the darkness, we still can find a way...

nedjelja, 12.03.2006.

I'M STILL LIVE...

Bok svima! Već dugo nisam pisala, moram priznati da sam jaaako lijena...
Pa da počnem...jučer sam bila na tulumu kod jedne cure iz razreda i iskreno, bilo mi je KOMA!
Ono, puštali su cajke, pili, pušili...I OK, boli me kurac za ostale, al ono, tek tad vidim i saznam da moj naj frend (D.A.) puši!!! Jel vi to kužite koji je to šok bio za mene??!!! Mislim, popizdila sam i samo zbrisala s tuluma...Jednostavno ne mogu povezati njega s cigaretom!!! :((( Ok, priznajem, i ja sam zapalila par puta, al saznala sam da on puši od početka polugodišta!!! MRZIM GA!!!! Više ne želim uopće s njim pričati ni ništa...Znam da to nije moj problem, al ne mogu to shvatit i stvarno mi puno znači! I tako...subota je bila bezvezna! Nadam se da će sljedeća bit bolja jer idem u Mambo s kučkama...:)))
Tek u srijedu idem u školu jer sutra idem na županijsko natjecanje iz francuskog, a u utorak iz engleskog!!! :))), a sutra se piše fizika!!! :))))
Inače, javio mi se jedan lik s kojim se fakat duuuugo nisam čula...BAŠ SUPER!!! :)))
Aj, ki$$acha svima!!!!!!!

- 19:18 - Tell me, tell me, what's the matter with you... (17) - Crno na bijelo - #