Nevermind the darkness, we still can find a way...

utorak, 14.02.2006.

AH, 14.2. - DAN KO I SVI DRUGI...

Pa eto, sretno Valentinovo, svima vama koji ste zaljubljeni , a i onima koji nisu (sigurno imaju razloga)!!! Mene osobno Valentinovo živcira, iako sam zaljubljena...Kada nekoga volim, volim ga jednako svaki dan, a 14.2. mi ni po čemu nije poseban. Kao, sitni znakovi pažnje i to...Ma sitni znakovi pažnje u ljubavi moraju uvijek postojati, bez obzira na datum!!! Jednostavno, ne volim Valentinovo, to mi je glupo...Možda nisam romantična, ali šta se može...E, da! Danas je mom bratiću rođendan, pa: SRETAN ROĐENDAN TI, SRETAN ROĐENDAN TI, SRETAN ROĐENDAN MALI, SRETAN ROĐENDAN TIIIII!!!!! Hvala, hvala, hvala...I tak...Ko ovdje ima isto mišljenje o današnjem danu??? Nadam se da netko ima...A, i da nema, šta vam ja mogu...Onda uživajte u Danu zaljubljenih i izljubite svoje simpatije (ako ste dovoljno hrabri) i nemojte da vam osmijeh silazi s lica!!! Ki$$$$$
myspace

Stuff for your blog!