Nevermind the darkness, we still can find a way...

nedjelja, 12.02.2006.

UFF, NEDJELJA...

Ej! Jučer sam bila kod Doris i bilo je suuuper!! Kod nje su bili još neki njeni frendovi pa smo se zajebavali cijelo vrijeme!!! Osmo slušali mjuzu, igrali PS2, super igrice: Eye Toy, Tekken 5, Celebrity Deathmatch, Singstar...ma ludilo!!! Mrzim nedjelju!!! Zato što poslije nedjelje dolazi jebeni ponedjeljak!! Al dobro, sutra mi je škola popodne pa ću se ipak uspjet dobro naspavati...
E, neki dan sam vidla Biserku (jedna ženska iz kvarta, totalno luda, al za pravo!!! Oko 40-50 god...,fakat opićena) i rekla mi je da će napokon dobit umjetne zube i da će joj to biti jako čudno jer da nikad u životu nije imala zube!!!! Još je dodala da ću ih onda morati malo pogledat!!!! Ajmeeee majkooooo!!!!! Šta ću ja još sve doživit???? U mom kvartu je sve puno nekih polu ludih likova...mislim, zabavno je to na neki način, ali ipak...
E, popizdit ću!!!! Posudila sam susjedi prije mjesec dana adapter za sintić (njen je potrgan) i još mi ga nije vratila!!! A ja ne mogu bez sintića!!! Sutra ću ju nazvat, pa dosta je već bilo, jebote, mogla ga je već i kopirat :PPPP...
Danas sam trebala ići sa Doris na Jarun, al sam to otkazala zbog M-a, ali s njim se još nisam čula. Ako mi za pola sata ne pošalje SMS il me ne nazove, idem sa Doris, a on nek se jebe...
I tako, ljudi moji, prolazi još jedan vikend,...KI$$$$$

- 14:19 - Tell me, tell me, what's the matter with you... (4) - Crno na bijelo - #