Nevermind the darkness, we still can find a way...

petak, 10.02.2006.

PETAK!!!!!!

Hellooooooooo...
Evo, napokon i petak...Imam super planove za vikend, a možda i popodne odem negdje van...
Danas sam u školu nisam došla na prvi sat jer sam spavala. Drugi sat sam išla na natjecanje iz engleskog i prošla sam!!! Kao i iz francuskog!! E fakat nemrem vjerovat...al dobro...
Danas je moj frend u školu donio litr gemišta (i sve je to popio), a pošto sjedi iza mene udavila sam se od smrada!!! Koji luđak...
U školi nam na porti dežura jedan lik, ročnik, i stalno ga podjebavamo...neki dan smo se zajebavali iza škole i on je došao i pitao nas: E, znači još se uvijek na ovom mjestu puši?...haha, ma baš je lud...stalno se zezamo s njim...Stipe, Stipe...
A nemam dume šta bi još mogla napisat...Čujemo se poslije...
Ki$$$$$$$

myspace

Stuff for your blog!

- 14:33 - Tell me, tell me, what's the matter with you... (2) - Crno na bijelo - #