Nevermind the darkness, we still can find a way...

utorak, 20.12.2005.

OH, HAPPY DAY!!!

Aloha!!!
Jučer mi je zapravo bio odličan dan! Do 14:05 sam mislila da ću se ubiti itd., a kada nam je profa počeo dijeliti testove oduševila sam se! Dobila sam 4 iz fizike!!! Zatim me pitao i dobila sam 5, pa ću na polugodištu iz fizike imati 5!!! Ma baš sam happy!!!
Dosad sam spavala. Danas, kao što već znate, ne idem u školu! YEAH...!!!!

Inače, moja "frendica" se dopisivala s mojim bivšim...Mislim, to fakat nije u redu od nje iako ja više nisam s njim! Ja sam se pravila da mi je svejedno, ali zapravo i nije kad mi je to frendica...još mi je srala neke gluposti kao da je on poludio čim me ona spomenula...Koji kurac se ona ima dopisivat s njim kad ga ni ne poznaje?? I zašto onda još mene spominje???!! Kurva!! Sada to mogu reći, jer sam ju prekrižila s liste naj frendova! Sada mogu stvarno reći da su mi najbolje samo Tea, Luce, Lola i Doris!

TEA- od 1. razreda smo best frendice!, dobra, luda i zabavna...kao sto je Luce napisala, malo se otkačila u 8 razredu! Zapravo, puno... Ma skroz je fora! Kod nje me najviše nerva kad me pita da li joj se olovka razmazala...hehehehe :P

LUCE- jako dobra frendica, ima lijepu kosu, šaljiva, luda, zabavna, s njom nikada nije dosadno...e, da! I zna sve sk8erske dućane u Zagrebu! Također Dalmatinka!! To joj je veliki plus...hahaha :P

LOLITA- super, zabavna i također luda curka...Ma ona vam je prava Chica!! Hahahaha :P ...lijepo čara, kak bi naša profa iz engleskog rekla! Voli se gibat, ide na zbor kao i Luce...

DORIS-DROGA- E ona vam je ljudi moji totalna ludnica!!! Najčešće s njom ljetujem i radimo party svaku večer, vrebamo komade i ne slušamo starce!! Meni je pojam za zabavu DORIS!! S njom uvijek izmišljam neke retardirane riječi i izraze pa se tak sprdamo. Po hororskopu je bik, kao i ja!! :)

Ljudovi, ovoliko pisanja mi ne priliči!! Bolje da sad idem!! Ki$$, Ki$$

- 10:18 - Tell me, tell me, what's the matter with you... (3) - Crno na bijelo - #