Nevermind the darkness, we still can find a way...

ponedjeljak, 19.12.2005.

ZAŠTO ŽIVJETI??

Ellooo...
Očajna sam!!! Imam feeling da mi je blog najgori na svijetu!!! Samo me komentira moja frendica (hvala joj zbog toga). Mislim znam da mi je blog koma, ali jednostavno ne da mi se to uređivati...
Čak me ni Genchy nije posjetila...šmrc...šmrc...
Danas je grozan dan!!! Dobivamo testove iz fizike i necu dobiti više od 3, tako da ću na polugodištu iz fizike imati 4!!!
.....................................
Ne znam ni di ću za doček Nove!!! Koliko znam, nitko ne organizira nikakav tulum, a sa starcima mi se ne da bit...nije da su loši, ali znate, ipak su starci...
Poslije Nove godine idem kod mojih u Dubrovnik. I to bez staraca! Samo ja i moja big sister!!! Iskreno, to je jedino što me trenutačno veseli...Lijepo cemo se opuštati i zajebavati se s bratićima!! Jedva čekam!
Sutra ne idem u školu!! Idem s mamom i Zrinkom na izlet u Čazmu, na neko paljenje Božićnih svjetala...i to je bolje od škole!! :))) A sutra se piše i test iz zemljopisa, ali BEZ MENE!!! Hehehehe
Idem sad, ki$$ ki$$

- 12:42 - Tell me, tell me, what's the matter with you... (5) - Crno na bijelo - #