MARE23

srijeda, 03.05.2006.

MARE is BACK***

Bok,,ljudi!!!hvala vam na komentarima,,nisam mogel prije napisat post jer jednostavno nisam imal vremena!!!Jednostavno nisam stel ići na net,,,tati u inat---e pa sad se j.....!Jucer poslije škole sam išel malo na instrukcije k Stojkecu,,,NA SRECU SVE JE DOBRO ISPALO ali ja mislim da je taj čovjek totalni FREAK!!!ja vam ono dojdem k njemu na 7 kat,,i to peske jer naravno,,koje li sreće,,,lift ne radi!!!,,kad on otvori vrata u neksem ljubičastom odijelu i zelenim papučama,mislim??,ko je tu lud:::poslije toga me je smjestio na nekšu foteljicu i stavil mi je kutiju od kamere da si lakše čitamm s knjige,,,grozno****,,,na srecu--vrijeme je brzo prešlo i nebrem vam opisat kak sam bil sretan kad sam išel doma od njega peške po tim stepenicama,,,tak sam bil sretan kaj sam skoro pal,,ali nikaj grozno"""i nastavak priče......dojdem ja doma s tatom kad mi mama počne srat za hrvatski,,naravno da je nastala mala svađa,,,al nema veze-"valjda mi dobro oče"-i tak sam otišel gore u svoju sobu,uzel sam si v ruke nekše papire od nacionalnoga kaj su nam u školi sprintali,ali nažalost,počel je dobar film na RTL-u,,a to se ne propuštazbog jednog nacionalnog....I dobro!!!nakon filma stavim budilicu na mob. na 4.00!!!mislil sam da bude sve v redu,,dok se nism ujutro zbudil i videl da je 6.26,i vec se mi je i stara derala kaj se zbudim,,ah!!kaj da velim,,panika***,,ali ja ipek onak dobro raspoložen išal na nacionalne,,,i na moje osobno iznenađenje bili su jako laki--ilijada i takše stvari--pa kaj je to za mene načitanog čovjeka??kaj je najbolje,,Sinkovička I Salaj su se zgubili totalka,,mi smo naravno to iskoristili,,kad bumo ak ne ve ?no dobro,,poslije smo svratili malo do paladina na biljar,,pa s HABUNEKIMA do Arcusa,,i tak,,Mato me je dopelal skuterom doma,,,,naravno,,,kad meni stara neda prokletoga skutera dok nebum 16:::,i sad sam spal do 16:13,,a dalje se namjeravam nekaj učiti,,pa na trening kaj se rešim onih čvapi od ponedjeljka,i tak,POZDRAFI vama svima i nejte se srditi kaj nisam odgovaral na komentare,,zato sam se sad raspisal..BooooK!!!!!!!evo je dana slika onga kaj smo danas preko puta Arkusa vidli,,,, ali,,,na našu žalost na jednom plakatu!!!!!

- 16:33 - Komentari (193) - Isprintaj - #