utorak, 09.12.2008.

VOLIM TE JA...

svaki dan
svaka noc
svaki stih
to si ti
i kad mi tijelo pada
tvoje ruke su tu
da me uhvate
i kad placem
tvoje rijeci
osmijeh mi vrate
zato..
Anđele moj
mojoj dusi
vrati mir
pogledaj me
ja nemam nikog
ako odes mi ti
moje tijelo
da podigne
i suze
u smijeh vrat
Anđele moj
znam boli te
svaka ova ric
ali ti znas
da svu tu bol
nosit cu ja
samo mojoj dusi
vrati mir
i pogledaj me sad
volim te ja...

| 17:34 | Komentari (2) | Isprintaj | #

POGLED MI DAJ (posveceno jednoj i jedinoj Angeli)

svako nosi svoj kriz
tvoj nosit cu ja
samo pogledaj me sad
tako mi fali pogled taj
ne odlazi u sjajni prolaz taj
ja ti nudim vjecni sjaj
sjeti se sto smo prosli mi
nedaj da mi tuga dusom zavlada
moja Angela
moj Anđele
pogled mi daj
i ponovo ce mo
korak po korak
rukom pod ruku
ti i ja
pogled mi daj
Anđele moj
njegovat cu te ja
kao nekad
pa i sad samo...
pogled mi daj

| 17:28 | Komentari (2) | Isprintaj | #

petak, 05.12.2008.

CUJES LI

moje srce vec na pola
bez i jedne rijeci
prekljinje te i zove
nedaj da me druga ljubi
nisu sretne ove usne
vrati se jer
moje srce vec na pola
kao i moja kosa sjeda
bol kazuje
zovem te i preklinjem
nedaj da se druga
pored mene budi
nije ovo tijelo vise mlado
zelim da ti
stara ljubavi samnom ostaris
pola mene jos je kod tebe
vrati mi bar dio zivota mog
koja je ovo molitva
da te pozivam
zar nevidis jos malo
ja ...umiram

| 19:14 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.