LAN Party

evo divljamo ...sta cemo ... eto hrvoje je dosao do men sa kompom pa nas dvojica uzivamo
imamo sve sto trebamo (a to je net za one koji neznaju i malo brzu vezu nego vi ...hahah..)
tolko smo ludi da se dopisujemo preko msn-a zato sto nam se ne da otvarati usta...

eto skuzio sam da on radi nesto oko blogova pa je on mene podsjetio da ja imam vlastiti blog ...pa eto slozio sam nekiliko rijeci da vam pricasm sta sam radio si sta cu raditi ako pozivi ...ako nedobijem metak u celo ili jos kadnije pregazi me baka sa triciklom ...zivot je tazak a jos tezi u mojim godinama svi su nabrijani neznaju sa da rade pa izmisljaju gluposti ...zidovi oko mene se ruse ali ne prema van nego na mene...ostat cu ko placinka sa pekmezom od shliva ako se ovo sranje nasavi ....znam da pucam ko vi ...ali si mozda mozemo pomoci ....zatop se cujemo ...ja mislim...valjda ..mozda...


e skoro zaboravi vic...

e ovaj sam cuo jucer od hrvoja..

leze dva pedera u krevetu

prvi peder se krene ustajati i kaze on :idem ja u trgovinu a ti da nis drko jasno !!

vratio se prvi peder iz trgovine i skuzi on da na zidu ima sperme ::
kaze on :jesam li te ljepo reko da ne drkas !

odgovora njemu drugi peder:nisam ja uopce drko samo sam prdnio

heheherofl

evo nekih fotki

martinovo kučište
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

krčovo kučište
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srednjak
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

oci ko minusi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

artistic seXPerience
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

17.08.2007. u 00:40 | |nApIsI mI nEsTo|40 | |PrInTaJ| | # | |^|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oPiS bLoGa

MoJ jE oVo BlOg...
I sAmO nA nJeGa MoGu DoChI lOoDi LjUdI...

...uZhIvAjTe>...

IME: Martin
NICK: MaRaC
GODINE:15
DATUM ROĐENJA:15.lipanj '92.
HOROSKOPSKI ZNAK: Blizanac
VOLIM:Lijepe žene, lijepe žene...i lijepe žene
RAZRED I ŠKOLA:8.b O.Š.Ladimirevci
FRENDOVI:Dosta.....
SPORT:Skateboarding
BOJA:Crna, zelena
PREDMET:Biologija
PJESMA:Fade to Black, Mars
LJUBAV:/

LiNkOvI

google
skejtanje.com

˙•||™_KrCh_™||•˙
nane
Tears for fears...the hurting...
| Rocky aka ber0 |
love,love and love
Krenekov blog
KIKI

LoL>ZnamKoTiJebeZenu.Co.Ja

sLiKe

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat,moj jedini brat,moj prijatelj ,moj ucitelj,moja knjiga urbanog znaja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ostalo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us