hrvoje me slucajno podsjetio da imam blog pa sam dosao napisat nesto ....
eto moj lega je na moru ja se dosadujem ovdje cijeli sam dan u kuci u hladovini ...
otkad je zavrsila skola nista se zanimljjivo ne dogada osim pokoja glupost prevruce je za ista...
jucer sam saznao da idem na vjencanj u subotu u neko mjesto pokraj Zagreba...stetamad ...mislim nije steta nageo zasto bas u subotu ... mislio sam ici malo piti partysa hrvojem vec sam trijezan 3-4 tjedna ... krvna slika mi je jako losa mogo bi se razboliti ili cak gore izljeciti svoju ovisnost ...heherofl...
cujem se sa hrvojem skoro svaki dan ....uziva na moru i malo vise mu je dosadno fali mu maja i svi mi ...

eto jos da vas sva sve pozdravim wave

i vicsmijeh

Pitali su zeca:
- "Zeko, koja ti je najveća želja?"
- "Naučiti igrati šah!"
- "Zašto baš šah?"
- "Da pojedem lovca!" rofl

31.07.2007. u 22:34 | |nApIsI mI nEsTo|81 | |PrInTaJ| | # | |^|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oPiS bLoGa

MoJ jE oVo BlOg...
I sAmO nA nJeGa MoGu DoChI lOoDi LjUdI...

...uZhIvAjTe>...

IME: Martin
NICK: MaRaC
GODINE:15
DATUM ROĐENJA:15.lipanj '92.
HOROSKOPSKI ZNAK: Blizanac
VOLIM:Lijepe žene, lijepe žene...i lijepe žene
RAZRED I ŠKOLA:8.b O.Š.Ladimirevci
FRENDOVI:Dosta.....
SPORT:Skateboarding
BOJA:Crna, zelena
PREDMET:Biologija
PJESMA:Fade to Black, Mars
LJUBAV:/

LiNkOvI

google
skejtanje.com

˙•||™_KrCh_™||•˙
nane
Tears for fears...the hurting...
| Rocky aka ber0 |
love,love and love
Krenekov blog
KIKI

LoL>ZnamKoTiJebeZenu.Co.Ja

sLiKe

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat,moj jedini brat,moj prijatelj ,moj ucitelj,moja knjiga urbanog znaja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ostalo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us