800 kn

e jebote danas sam se ustao oko 10 sati te oso pokositi travu ...kad mi je stari dovezo mamu na posao isli smo u osijek kupiti novu robu za put sto idem u pulu....bili smo oko cetri sata u osijek i potrosio sam 800 kunanaughty ... a jebiga barem se isplatilo , kupio sam si dvoje bermude i tri majice t jedne cool lude kupace gace...starog je uhvati srcanipuknucu pa je oso kupiti kutiju cigara pa mi je dimio u facu dok smo isli kuci...baka je rekla da je sve odlicno ... a stara ce me strpati u top kad joj kazem koliko sam potrosio...boli smijehme i onako sam ja dao 500 kuna za robu sto sam kupio ...


pozz...

- Sto radi gluhonijema djevojcica kojoj fale 2 prsta?

- Muca. rofl rofl

27.06.2007. u 21:19 | |nApIsI mI nEsTo|15 | |PrInTaJ| | # | |^|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oPiS bLoGa

MoJ jE oVo BlOg...
I sAmO nA nJeGa MoGu DoChI lOoDi LjUdI...

...uZhIvAjTe>...

IME: Martin
NICK: MaRaC
GODINE:15
DATUM ROĐENJA:15.lipanj '92.
HOROSKOPSKI ZNAK: Blizanac
VOLIM:Lijepe žene, lijepe žene...i lijepe žene
RAZRED I ŠKOLA:8.b O.Š.Ladimirevci
FRENDOVI:Dosta.....
SPORT:Skateboarding
BOJA:Crna, zelena
PREDMET:Biologija
PJESMA:Fade to Black, Mars
LJUBAV:/

LiNkOvI

google
skejtanje.com

˙•||™_KrCh_™||•˙
nane
Tears for fears...the hurting...
| Rocky aka ber0 |
love,love and love
Krenekov blog
KIKI

LoL>ZnamKoTiJebeZenu.Co.Ja

sLiKe

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat,moj jedini brat,moj prijatelj ,moj ucitelj,moja knjiga urbanog znaja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ostalo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us