Kraj/pocetak

prvo i prvo da vam se ispricam sto nisam ostavi novi post na neko vrijema,imao sam problema sa kompom...ako mi ne vjerijete pitajte _KrCh_-a...a kao drugo odlucio sam napisati ovaj post o nasem kraju posto ste me vi poceli napadati...potrudicu se da ga napisem sto bolje...

neke poznajem iz vrtica dok smo bili mali balavi klinci i nismo znali sta je pravo prijatelstvo ,samo smo marili za lijepom igrackom i cokoladom...zajedno smo sjeli u skolske klupe u prvom razredi ,pomagali si svaki put brije ispita ,svaki puta kada je na nas nastavnica vikala...svaki puta kada sam dosao u skolu netko od vas je bio sa kime bi popricao i izjadao se ...kada se 8b podjelio dobili smo oziljak na nasim srcima,nekada jedno tjelo,jedna cijelina je postala nesto novo i umajeno...sa nekima sam se druzio vise a sa nekima manje a i sa nekima previse ...najvise mi je zao sta nisam upoznao likove(cure i decke) 8a ...ako ovo citaju zhao mi je i budite svi pozdravljeni nadam se da cu vas jos puno puta vidjeti...jucer na zavrsnoj nisam imao pojma sta se dogada(nisam bijo pijanparty)svi ste bili drukciji ...nikako nisam mogao shvatiti sta se dogada ...ja sam to sve shvacao kao neki divlji party i drago mi je zbog toga jer sam partyao sa naj boljim ljudima ovog svijeta ...naj teze mi je bilo kada sam vidio uplakano lice nase nastavnice ...cak mislima da mi je izletila jedna suza,dusa mi je pucala a srce mi je stalo udarati... karaj svijeta u mojoj glavi...kada smo dosli u bonus sjeli smo za stol ;ja sam se pokusao sjetiti sta smo mi radili svih tih osam godina a u glavi sam samo vido prazninu...znam da to nije istina jer sa vama mi je svaki trenutak bi naj bolje proveden...vjerojatno se nisam mogao niceg sjetit jer sam pokusavao shvatiti sta se dogada oko mene...pokushao sam shvatiti da je dosao kraj... ljudi nemojte me nikad zaboraviti ,ja znam da ja vas necu i znajte da vas ja volim najvise na svijetukiss

i da razbijem malo tuge, vic za kraj:Nasao crnac vozacku dozvolu na ime Leonardo DiCaprio i poceo se sluziti s njom! Sutradan ga zaustavi policajac i zatrazi mu vozacku,crnac mu izvadi i pokaza. Gleda policajac u njega,pa u vozacku,uze motorolu i nazva centralu:
- "Centrala?"
- "Ovde centrala,slusamo!"
- "De mi recite molim vas, jel onaj Titanik izgorio ili se potopio?"


22.06.2007. u 23:37 | |nApIsI mI nEsTo|16 | |PrInTaJ| | # | |^|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oPiS bLoGa

MoJ jE oVo BlOg...
I sAmO nA nJeGa MoGu DoChI lOoDi LjUdI...

...uZhIvAjTe>...

IME: Martin
NICK: MaRaC
GODINE:15
DATUM ROĐENJA:15.lipanj '92.
HOROSKOPSKI ZNAK: Blizanac
VOLIM:Lijepe žene, lijepe žene...i lijepe žene
RAZRED I ŠKOLA:8.b O.Š.Ladimirevci
FRENDOVI:Dosta.....
SPORT:Skateboarding
BOJA:Crna, zelena
PREDMET:Biologija
PJESMA:Fade to Black, Mars
LJUBAV:/

LiNkOvI

google
skejtanje.com

˙•||™_KrCh_™||•˙
nane
Tears for fears...the hurting...
| Rocky aka ber0 |
love,love and love
Krenekov blog
KIKI

LoL>ZnamKoTiJebeZenu.Co.Ja

sLiKe

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat,moj jedini brat,moj prijatelj ,moj ucitelj,moja knjiga urbanog znaja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ostalo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us