o jebote koji utorak...ujutro sam se usto 20 minuta prije nastave te sam zato otisao gladan u skoluyes...na povjesti sam skuzio da mi fali novacaheadbang sto skupljam kao blagajnik 8b razreda te me je onda Sanja napala njamida sam ja propioparty taj novac i da cu ga vratiti iz vlastitiog dzepano
posto nije dosao nastavnik iz likovnog imali smo dva sata slobodno pa sam ja otisao po dasku kuci te smo malo skejtali ,to skejtanj je zavrsilo jednim razbijanjem moje guzicerofl (po uobicajeno jer ja svaki put kada idem skejtati padnem na tur i onda me bolipuknucu)...........

roflthumbupmahsmijehsmokincooleeknaughtyparty

E onda se dogodilo nesto ne ocekivano prvo iz zemljopisa/geografije mi je zakljucila 5 za kraj a onda se perakica sazalilanaughty nad mnom jer cu jedino iz kemije imati 4 pa mi je zakljucila i 5 za kraj iz kemije...

A TO ZNACI DA CU 8 RAZRED MOZDA ZAVRSITI SA 5.O thumbupthumbuproflsmijehTOOOOOOOOOOOOOO!!!

poslje kemije sam otisao kuc i spavao dok me _KrCh_nije probudio svojim dolaskom...u dva mi je pocela informatika pa smo nas dvojica otisli u skolu...prije odlaska ja sam se javio baki ali nisam starom jer je moj stari psovo materburninmad T-com-u preko telefona (Ne znam noja zasto,moro bi ga pitati)....na informatici smo se sprdali i pisali test a kada sam se vrati kuci saznao sam da me je stari isao traziti na karasicu(pomislio da sam se izgubiorofl) . Nakon rasprave,one roditeljskepuknucunamcor isao sam na kupanje na mostsmijeh( zo one koji nisu bili voda je ludathumbup)
eto sada navecer jedem strudlu sa visnjama i visim na netu ...

pozz ...mah

i vic naravnorofl
Dopisuju se dvije plavuše sms porukama. Pita jedna plavuša drugu:
- "Hoćemo ići na kavu?"
Dobija odgovor:
- "Nemam novaca na računu da ti odgovorim."
roflrofl

19.06.2007. u 22:08 | |nApIsI mI nEsTo|11 | |PrInTaJ| | # | |^|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oPiS bLoGa

MoJ jE oVo BlOg...
I sAmO nA nJeGa MoGu DoChI lOoDi LjUdI...

...uZhIvAjTe>...

IME: Martin
NICK: MaRaC
GODINE:15
DATUM ROĐENJA:15.lipanj '92.
HOROSKOPSKI ZNAK: Blizanac
VOLIM:Lijepe žene, lijepe žene...i lijepe žene
RAZRED I ŠKOLA:8.b O.Š.Ladimirevci
FRENDOVI:Dosta.....
SPORT:Skateboarding
BOJA:Crna, zelena
PREDMET:Biologija
PJESMA:Fade to Black, Mars
LJUBAV:/

LiNkOvI

google
skejtanje.com

˙•||™_KrCh_™||•˙
nane
Tears for fears...the hurting...
| Rocky aka ber0 |
love,love and love
Krenekov blog
KIKI

LoL>ZnamKoTiJebeZenu.Co.Ja

sLiKe

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat,moj jedini brat,moj prijatelj ,moj ucitelj,moja knjiga urbanog znaja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ostalo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us