jos samo 3 dana do kraja skole(Toooooo!smijeh)...nije da se veselim ipak cu se rastati od svojih prijatelja ali mi je ipak drago sto cu napustiti ovu usranu skolu rofl i zapoceti novi zivot negdje dalje...

no sto se danas dogodilo ..nista bas pretjerano ...ustao sam se u 6,30 h spremio se, doruckovao i osao cha u skolu...prvi sat smo imali engleski a nastavnica je mene i mog legu barem tri puta opomenila zato sto je nama bilo dosadno pa smo pricali o glupostima ...zatim bijologija-na bijologiji je pitala Peraka (živa propalica,bokte igra nogomet sa klincima i onda padne i solmi ruku na dva mijestabang) i ona nastavnica mu zakljuci 2 a ima sve kolcheve headbang ...e onda je dosao vijeronauk i gledali smo neki japanski film sa glupim hrvatskim prijevodom...umjesto tjelesnog sam pisao sverc za ispit iz matematike sa legom iz razreda(Hrvojem aka _KrCh_ ako hocete znati)...i poslje matematike je dosla usrana fizika i neskolovana nastavica -ta nastavnica toliko je glupa da nezna koja joj je ruka ljeva rofl,nezna da ispruzeni kut ima 180 stupnjeva itd... no nemojte se vi brinuti(kako se kaze sve se vraca sve se placa)tako smo ja i _KrCh_ smislili jedan plan za nju no na zalost ne smijem ga otkriti...poslje fizike sam dosao kuci ,ruca i procitao zamolbu zao posao koju je napisao mj ptac...prijasnja firma mu duguje tri placeburninmada pizda od sefa onda iskjuci mobitel i ne javlja se kao da je nestao sa lica zemlje...kada sem se odmorio otisao sam kod lege _KrCh_-a.kod njega sam malo crtao jedan grafita a zatim smo obojica osli na ladimirevacki kolodvorrofl(to ne mozes niti nazvati kolibom a kamoli kolodvorom).poslje skrabanja jednog grafita malo smo skejtali i zatim otisli kuci...i to je tomahwavemahsmokin

e i za kraj jedan odlican vic sto sam cuo :Kako se naziva ubojstvo tri slovenca?naughty

roflGenocidrofl

18.06.2007. u 21:50 | |nApIsI mI nEsTo|24 | |PrInTaJ| | # | |^|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oPiS bLoGa

MoJ jE oVo BlOg...
I sAmO nA nJeGa MoGu DoChI lOoDi LjUdI...

...uZhIvAjTe>...

IME: Martin
NICK: MaRaC
GODINE:15
DATUM ROĐENJA:15.lipanj '92.
HOROSKOPSKI ZNAK: Blizanac
VOLIM:Lijepe žene, lijepe žene...i lijepe žene
RAZRED I ŠKOLA:8.b O.Š.Ladimirevci
FRENDOVI:Dosta.....
SPORT:Skateboarding
BOJA:Crna, zelena
PREDMET:Biologija
PJESMA:Fade to Black, Mars
LJUBAV:/

LiNkOvI

google
skejtanje.com

˙•||™_KrCh_™||•˙
nane
Tears for fears...the hurting...
| Rocky aka ber0 |
love,love and love
Krenekov blog
KIKI

LoL>ZnamKoTiJebeZenu.Co.Ja

sLiKe

ovo sam ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat,moj jedini brat,moj prijatelj ,moj ucitelj,moja knjiga urbanog znaja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i ostalo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us