Erotske price grupni sex - Pravi datiranje

srijeda , 26.12.2018.

EROTSKE PRIČE










Click here: Erotske price grupni sex






A, dok su bili ograničeni strahom što ćemo nas dvije pomisliti, uzbuđene prizorom mi smo se bez predrasuda tako dobro pojebale kao nikada do tada. A kad su primijetili da smo dovoljno napaljene da nam uvale svoje batine jednostavno su nas razdvojili. Igramo u to da svako nešto perverzno mora da uradi. Zatim je Ana naredila da počnem lizati Marijani picu,a ja sam se sagnuo i počeo da ližem,a onda sam osjetio ruku kako dira moj kurac.



erotske price grupni sex

Drugi dio priče ponovo je kod moje bake, ali sada je tu i njena komšinica sa kojom je baka pila kafu. Oni prihvaćaju grupnjake kao nekada narodnjake i prepuštaju svoje tijelo neslućenim užicima. Danijela je pocela rukom preko moje da ga miluje a on je poceo da stenje. Ona je za to vreme oblizivala mesto gde je moja pizda gutala ljubavnitkovu kurcinu.



erotske price grupni sex

Zadnji aktivni članovi za dopisivanje - I krenula je sperma iz mene, iz mog napaljenog kurca.



erotske price grupni sex

Pisao sam vam priču kako sam na raspustu bio kod svoje bake Nade i sa njom imao sexualne odnose. Napisao sam vam da ću pisati i drugi dio priče. Drugi dio priče ponovo je kod moje bake, ali sada je tu i njena komšinica sa kojom je baka pila kafu. Pa evo da počnem... Poslije jebanja sa bakom Nadom i povratka mojih roditelja sa mora otišao sam kući sa njima. Naravno tada sam bio klinac, a kao i svaki klinac željan sexa i jebanja. Poslije par dana od kada sam otišao od svoje baka Nade ona me je zvala telefonom. Brzo sam potrčao i javio se želeći čuti bakin glas i da me pozove sebi. Hej kako je moj mali jebač? Evo dobro sam bako, malo sam tužan želim da te jebem ali... Hm ajde ovako ćemo rekla je baka. Ja ću reći tvojima da mi trebaš nešto doći pomoći na jedno 2 dana pa ćeš moći da me jebeš valjda će ti biti dovoljno do slijedećeg puta. Sav sretan rekao sam baki da može. Eto onda kada večeras budem zvala tvoje roditelje reći im da te dovezu. I završili smo poziv. Navečer baka je nazvala moga tatu, i pitala ga da li može da dođem kod nje jer trebam joj nešto pomoći u selu, i da nju malo boli noga i da ne može sve sama. Dok su razgovarali ja sam prisluškivao. Ok onda dovest ćemo ga sutra veće kada dođemo sa posla rekao je tata baki preko tel. Ja sam brzo otrčao u svoju sobu i uhvatio svoj kurac da drkam zamišljajući svoju baku Nadu, i njenu veliku pičku i sutrašnji dan kako ću da je opet jebem. Četvrtak moji su došli sa posla, a ja sam već bio spreman da me otac vozi kod bake, želio sam što prije da idem. Krenuli smo, a meni je kroz glavu prolazila samo pomisao kako ću da jebem svoju baku, kako će baka Nada lizati moj kurac, moj glavić, kako joj punim guzu spremom. Stigli smo kod bake Nade, ali moji se nisu dugo zadržavali jer su žurili kući. Baka je bila u nekoj haljini, i vidjele su se malo sise koje su jedva čekale da baka sa njima drka moj kurac. Moji su otišli, a baka je ušla u dnevni. Evo nas jebaču moj, sami smo dođi i jebi me. Ajde bako zaključaj vrata da ne bi došla komšinica kod tebe jer znaš da uveče navrati. Dok sam to izgovorio osjetio sam da Nada moj kurac već drka i počinje da ga trlja po sisama svojim. Skinula je haljinu svoju i naštimala guzu da joj nabijam i jebem pičku. Dok sam jebao baku Nadu, u dnevni je ušla komšinica sa kojom je baka pila kafe. Kada je ušla i vidjela da jebem baku brzo je zatvorila vrata i otišla vani. Nada nije dala da prekinem jebanje jer je željela da joj napunim guzu spermom. Ubrzo sam počeo da svršavam u njenu guzu. Otišli smo se istuširati poslije svega, a ona je zvala komšinicu ali se nije javljala na tel. Bako šta će sada pomisliti teta Nada tako se zvala bakina komšinica. Pričaću ja sa Danom sutra ujutru uz kafu, i reći da nikome ne govori ono što je vidjela kod mene u dnevnoj. Ujutru baka je ustala nešto prije mene, i otišla kod teta Dane odnosno komšinice Nade na kafu. Kada se vratila baka pitao sam je šta je komšinica Dana rekla na ono što je sinoć vidjela. OK rekla je, neće nikome da kaže i nije strašno. Pa svi smo mi ljudi i imamo potrebu za sexom. Vidi Nemanja baka za tebe ima večeras jedno iznenađenje, biće ti fino. Jedva sam čekao da prođe dan i dođe veće i vrijeme za iznenađenje koje je baka spremala. Baka je rekla da će nam doći gosti neki na kafu, a ja sam za to vrijeme otišao da se istuširam kao da sam znao da će biti neke jebačine. Izašao sam iz kupatila, ali nisam čuo da je neko došao. Ušao sam u dnevni umotan peškirom misleći da je tamo samo baka Nada, ali u fotelji sjedila je komšinica Dana. Bilo me sramota, krenuo sam na vrata da izađem i idem u sobu da se obučem. Čekaj rekla je baka Nada i zaustavila me. Otišla je do komšinice Nade, i evo Nemanja ovo je iznenađenje za tebe. Ustale u obadvije i prišle meni i skinule sa mene peškir. Baka je rekla da se opustim i sjednem. Teta Dana bila je Mlađa žena imala je 50 godina, a baka Nada 68. Teta Dana je kleknula i počela da siše moj kurac, i da ga liže. Kurac mi se ukrutio i stojao pravo. A baka je dirala pičku teta Dani. Ajde ti si večeras naš jebač, a nas dve smo tvoje jebačice. Dok je nabijala svoju dlakavu pičku na moj kurac njene velike sise su skakale gore dole. A baka Nada je trljala moja jaja koja su sijevala ispod dlakave teta Danine pičke. Kada sam izjebao teta Danu, na red je došla baka Nada. Nju nisam dugo jebao jer je teta Dana želila da nju više jebem. Ajde Nado, pa ti možeš kad god želiš da te ovaj mali jebač jebe, hoću i ja malo da mi ga nabija u guzu. Namjestila je guzu i počeo sam da stavljam i nabijam kurac u njenu guzu. Kada sam joj izjebao guzu rekao sam da moram svršiti. Brzo su obadvije namjestile svoje velike sise i tražile da svršim po njihovim sisama. I krenula je sperma iz mene, iz mog napaljenog kurca. Špricao sam im po sisama, a sperma se razlivala po sisama i klizila niz sise na stomak. Poslije svega popili smo svi zajedno kafu, a teta Dana je bila srećna jer je odavno niko nije dobro izjebao. Poslije svaki put kada bi dolazio kod bake, i teta Nada bi dolazila na sex kafu.



Farma 7 - Marija Ana ispipala Anđelu
Zemunac razgovara sa svojom kevom prica! Za to vreme su njih dvojica klizili rukama po nasim vrelim telima. Sagnula sam glavu u njegovo krilo i pocela ga lagano pusiti na sto je i Danijela pocela da stenje pa sam joj ga brzo prepustila. Imali smo slicne sklonosti i neizmerno uzivali u njima kada bismo ih realizirali. Oni otvoreno razgovaraju o oralnom, analnom ili sado mazo-seksu. Normalno ni ja nisam bila imuna njih, ali su se sve veze završavale na poljupcima. Naša pičkica je, odmaknuta, promatrala cijeli jebački prizor. Ubrzo mu se pridružio i moj ljubavnik. Toliko dobar da je bio iznimno poticajan za budućnost… Budućnost koja se danas kao sadašnjost ostvaruje. U jednom momentu Ana ga je obgrlila nogama i rukama. Ubrzo je pojebana kucka cvilela od orgazma.

[DNEVNI LISTOVI |Maja suput ilegalno tekst|Stranice za dopisivanje sa strancima]






Oznake: erotske, priče

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.