...by Suk!...

...da da...ja, Ivona imam nadimak Suki...taj sam nadimak pokupila iz filma Prebrzi i prežestoki...ma znate ima u tom filmu neka likica koja se zove Suki pa se i meni to svidjelo pa sam svima rekla da me tako zovu...smijehthumbup
Evo danas sam bila na rođendanu koj jednog frenda i luuudo smo se zabavilipartynutcool...u početku je bilo malo dosadno pa smo onda gledali neki film...neke vampire...pa smo onda plesali cijelo božje vrijeme...u životu se nisam tolko na rođosu oznojilathumbup...onda sam davala dečkima instrukcije u plesu jer mi svi govore da ja najbolje plešemroflnaughtysmijeh...al to nije istina...možda i je ali svi znaju plesat samo što to još nisu otkrili u sebi...za one koji tvrde da ne znaju plesati neka pogledaju koji spot od neke strane grupe i neka gledaju kako oni plešu pa će tako kemijati te korake i neke svoje i brzo će naučiti...btw...
Frendica je rekla da ju spomenem u idućem postu...pa evo...
Ona se zove Ena i ide s nama u školu ali je b razred...šteta bolje da je s nama...no
Visoka je...zgodnanaughty...i ženska zna i obožava trbušni ples...stalno me gnjavi da joj pokažem neke korake u plesu...ko Marija(ova iz rezreda)...ma zna ona sve samo što si tak utuvi u glavu da nema pojma...
...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...evo to je ona...jelda je zgodna ta plavušica...
Et sad vas pozdravljam...& TeYa piše idući post...i dalje komentirajte...živili...mah

04.11.2006. | 23:42 | 84 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

... ¤ n@š€m bŁOgU...

Ovaj blog pišu dvije frendice!! Procijenite sami....

...oN0 št¤ m! ČiT@mo...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...O nAm@...

Prwo....

Ime.... Ivona
Razred.... 8
Grad.... Županja
Slušam.... hip hop - 2pac, Ciara, Sean Paul, Omarion
Kosa/oči.... Svjetlo smeđa kosa i smeđe oči
Naj boja.... Narnđasta, žuta, zelena
Naj pjesma.... Breathin (2pac)

Ime.... Doroteja
Razreda.... 8
Grad.... Županja
Slušam.... Sve osim narodnjaka - najviše volim Linkin Park, pa Ciaru, Christinu Milian, Lindsay, Hilary, PCD, BEP
Kosa/oči.... smeđe
Naj boja.... PLAVA!! Zaljubljena sam u nju
Naj pjesma.... Hm, pa trenutno nemam!

Upoznat će te nas kroz postove!!

...oNo šTo m! sLuŠaMo...