Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

$MANY$

ja i sara...sretan





moj najdraži bend:









Image Hosting

SARA




The HOTTEST ORIGINAL graphics on the NET at Sparkletags.Com








osmaši...(pola nas fali...)



nekoliko nas iz razr...




Nešto o nama...

Ja sam Many...Treniram košarku i volim igrat 1:1 protiv Sare...
Slušam sve pomalo osim narodnjaka a posebno
volim slušat Linkin Park.
Mrzim osobe koje seru i koje su previše umišljene!!
Ljubav: zauzet sa SAROM!!!!!thumbup

Ime:Sara
Prezime:Mihelj
Škola:opća gimnazija
Razred:1.d
Kvart:Veruda...
Ljubav:zauzeta (cerekManycerek)
Volim:igrat košarku protiv manya naravno
Ne volim:umišljene & lažljive ljude


smijeh Blogichi...smijeh

...tajch...
...dorka...<3
...doris...
...petraaaa...
...dea...
...marijanica...
...paolich...
...asja...
...nina..
...dunja...
...miaaa...
...ninaaa...
...eugen...
...emina...
...niky & alisa...
...mile...
...alen...
...lucija...
...jelena...
...iva & šuco...
...šuco...



ja...=)



sarich...=))






Glitterfy.com *Glitter Graphics*




Image Hosted by ImageShack.us










PAR MOJIH FRENDOVA:
































Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 17.09.2007.

evo da vam se javimo.........

Pa di ste........evo došo je red na mene.....znam da sam vam faliogreedywinknaughty ali jebiga mora i sara pisati posteve.......jer ako ne nebi bilo fer.....ok....kako ste????šta ima?????kako u novim školama????ma ja vam mogu reči da meni nije lošezubo....kako je rekla moja ljubav oba 2 smo upisali odlične škole i sad ima da ih završimorolleyes....e da moram vam se pohvaliti!!!!!!!!!!!!!!!!dobio sam 4 iz matiša......ajjjjjj nemogu vjerovati to je cudo.......ali bas je jadno sad.....kako me pila ta nastava popodne!!!!!!!!!!!ja i moja sara se malo viđamomadcry......joj....e da moram vam reči da joj je brzo rođendan!!!!!!!!!e da sara slavi 15 godinayeszujonaughty......kako dobro...morat ću se gadno istrošiti ali dobro nečemo sad o tome....e sara moraš mi obečati da ćemo taj dan biti skupa...moraš...žao mi je....zapravo nijezubosretan....hehe.....i šta da vam još kažem?????neznam.....e da...napokon počinjem treniratithumbup....e da i sara isto...bas je sada na treningu,hehe.......šta da vam još kažem.....ok reči ću: SARA VOLIM TEEEEE i jedva čekam da ti bude rođendan...haha neznaš šta ti spremamfinogreedynaughty...haha.......i pozz svoj novi razred.........ajde ljudi cujemo se........pozzzzzmah

|Lonely... 62| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.