Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


nedjelja, 16.12.2007.

da li znaš ovu pjesmu što poziva na ples,hajde dijete, okreni se

eh,eh,eh,otkud počet.U svakom slučaju najbolji vikend u mom životu,2 noći gušta za redom (fala mama što si me pustila,čudno za te:D).
Hladno pivo,petak 14.12.,Dom sportova,ja među njih 9999,ekipa fantastična (plus ljudi koje nisam dugoooo vidjela),garderobe nigdje (gadovi) al fala striček redar.E sad,atmosfera super,iako ono poganje smanjuje doživljaje al ok,dalo se preživit.Predgrupa-koma,ne volim te zagorce,nikako mi nisu sjeli.Rasvjeta fantastična,pogotovo ono s stropom:D.Mile-živ,bio dobar,stvarno je.Al velika,velika zamjerka je lista songova.Starih pjesama premalo,za mene ljubiteljicu njihovih starih stvari razočaravajuće.S ovog albuma meni je jedino skroz sjeo Supermen,i konbar je na putu al ostalo,niš posebno tako da...ostala sam pri tome da mi je na šalati bio veći gušt uz Utjehu kose,Buba švabe i ostatak...ni ljetni hit ni nema više ni politika nisu popravili sve to...premalo i gotovo...znači,sve 5 osim liste kojoj jedva jedvice dajem 3.i fala mom dragom Lukici što me dignuo par puta jer nisam niš vidjela:D.
Pozdrav Azri,15.12.,Boogaloo,broj ne mogu procijenit,al zato dob publike:14-60:D.Zajebala sam stvar u početku (što sam naravno skužila tek poslije u autu).Pisala sam sms-ove svojim dragim net koljegama-mrs.morri i bobiju:D i u napadu slučajno izbrisala svih,hmm,190 poruka u arhivi.Tako da,što je možda i bolje,ode cijela moja (ljubavna i općenita) prošlost u totalni zaborav.Jupi-jupi-jeee.Al ok,gospona sam zahvaljujući svjetioniku našla:D (i također upoznala savršenog autora neshvaćenog) a i gđicu Morri:D.Što se mene tiče,bilo je predobroooooo.Ova 3 komada koja su došla s nama su se skinula pa su nas odjenom curke opkolile,mislim ne nas dve,njih trojicu al bili smo skupa:D.Postava-savršena,pjesme-sve koje su trebale bit (plus crno bijeli svijet koj nema veze s temom,al nije bitno,mene ta stvar uvijek digne:D).Razbacivala sam se na sve strane,opet je A.viđena u drugom izdanju ko na Doorsima nekad davno.Kažu ljudi,ko bi reko,hehe.
Al eto vraga,opet ja kod ovih kaj pogaju,i dobila ja martom u već sjebani zglob tak da sam 10 min.jedva stajala od boli.Al tak mi i treba kad se ne znam pošteno sklonit.
Znači,omjer Azra 5:4 Pivo.Atmosfera na pivu super,koncert velik al ipak ostao u sjeni 2/3 Azre i gostiju.SVAKA ČAST!

fotić je u k.nemojte zamjerit,bitno da se čuje:D
Azra:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us



HP:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us




| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (15) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>