Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


srijeda, 01.08.2007.

Žalosno je kako zbog malih i nevažnih stvari poput knjiga i časopisa radimo greške,na kakav nas to život pokušavaju navući?!:(

Opet moje ljetovanje na dva najljepša mjesta već drugu godinu zaredom.Podgora i Veli Lošinj-raj na Zemlji.Ovo ljeto sam uz tu uživanciju uvrstila BIH...zbog vjenčanja u Širokom što sam naravno iskoristila za posjet Mostaru i Sarajevu (tamo gdje je sve počelo,"kad je rock bio mlad")...
Vjenčanje...7.7,neki ka najsretniji dan u Bog zna čemu...i peh,pozvana na dva vjenčanja,al moralo se na ono čija je pozivnica prije stigla...Moram li napomenuti da je to u mojih 16 i skoro po godina prvo vjenačnje :D.Kao mala sam bila luda za vjenčanjima.Obavezno sam visila ispred Crkve subotom i divila se svemu što vidim.I zato sam uvijek "patila",tolko rodbine a niko ne zove.I stignu 2 na isti dan...peh...
Ugl.to jutro otišli smo do Kili manđara (u Tarikovom prijevodu Širokog brijega:D),i od 12 je već počela "zabava".Prvo mladoženji na "gozbu",pa s njim po mladu koja je u selu udaljenom kojih sat i po,pa tamo opet hrana,pa u Crkvu,pa natrag kroz njeno selo kako bi svi vidjeli da se ona udala,pa s njom mladoženji natrag (još kojih sat i po) kako bi ju prenijeo preko praga (opet hranaheadbang) i onda u restać koj je na pola puta do mladenke.Znači,od 12 do 6 ujutro bili u pogonu.Vozili se i jeli većinu vremena.I onda zabava,glazba,u početku sam već mislila aj,ove dvije stvari mogu preživjet (bila je ona neka "lijepo je biti nekome nešto,lijepo je biti tebi sve..." i Hrvatska himna:D) al kad su raspištoljili...narodnjaci od 11 do 6...oko 00:00 moji snovi o vjenčanjima su završeni,prošlost:D...svi čagaju,rulja zna stvari,jedino ja ko debil sjedim na stolici i buljim u prazno.Odjednom dvadesetak ljudi oko mene,ja blijedo gledam a oni me doslovce nose na podij.Ja popustim na pol puta,spuste mi i šturka van:D.tako da sam od 3 do 6 provela vani smrzavajući se uz površnu kolekciju Azre na mobitelu.Poslije se pol ljudi ljutilo na mene,mislim da sam istračana kao najgora osoba na tom vjenčanju al ljudi moji,MENI SE TO GADILO.OD 8.7. u 00:00 SLUŽBENO MRZIM VJENČANJA!!!!!!Uz to i Hercegovačke običaje poput bacanja čaša kad svi živi nazdrave,to vozikanje cijeli dan,prek praga,pa toliko pršuta i janjetine i krumpira...užas...nikad više...
naime,par dana poslije toga sam saznala da je ovo vjenčanje u Zg-u bilo fenomenalno i da sam ja jedino falila jer je bila rockerska svadba (frajer je bajker:D).i sad...KOJ JE MENI VRAG BIO?!
MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM,MRZIM VJENČANJA!

Sljedećih mjesec dana trunem u Zg-u,mogla sam zaradit 6000 kn al lijenoj meni se ne šljaka 10 h dnevno na Žitnjaku (iako je satnica previsoka:D),spremam se ponovit riječi iz latinskog,jednadžbe iz kemije (mislim,sam trebam tu hrabrost da otvorim ta sranjadead),čitam non stop,zajebavam se s onima koji isto trule tu (Dunjči,napokon se vidjeli...mislila sam da ću s vas dvije i mojim dotičnim na šok terapiju poslijerofl),provlačim kroz Melin,iz Melina 2 puta tjedno (to mi je najveći mogući broj samo da bi udovoljila nekim ljudima...od 1.9.više ni prismrdit onom mjestu,kak bi crna lepota rekla "kvazi dece alternativaca") samo zato što je Zvuk na godišnjem...moram se počet valjat po drugim bircevima,dosta mi je ovog (vrti se oni stihovi u glavi "Ne,to nisam ja")...Ja sam već odrasla,imam 16,svi kažu "preozbiljna za svoje god",prijateljica koja pati jer njena prijateljica misli da je trudna a prijateljica br.1 (tj.ja:D) je fino davala savjete a prijateljica (br.2) je oblakasta i neće da sluša (glava me boli od ovog:D),brinem se za druge (htjedoh samo reć:D) i učim na njihovim greškama (što je ono najbolje od svega,"ne uči na vlastitim"),prvi put uživam u nekim stvarima i prvi put mi je mučno od nekih stvari...i da,nisam lijepa (al mi na očima zavide:D),to što sam prošla s pet u Lucijanki NE ZNAČI da sam pametna (zašto me ljudi tak čudno gledaju?!),dosađujem se u životu i šizim 70 posto vremena...i da,filozof sam,i hoću na arhitekturu iako sam ziher da neću upast,i visim nad knjigama koje su zapravo sranje i koje me "pokušavaju naučiti"nečemu novome a ja to bolesno slijedim i radim greške (jedna od većih se desila danas)...al jbga,to je život,to sam ja bez trunke samopouzdanja i niko me u ništa ne može uvjerit jer imam malo prisustvo one najgore mane-tvrdoglavosti...samo je bitno da sam ovdje (zamišljam život u ritmu muzike za ples:D),da ima ljudi koji me prihvaćaju,cijene i vole i to je sve (malo) što meni treba...
ponosno skromna jarolleyesthumbup
p.s.ko je jebeni Corto Maltese koj muda nema?!

Veli Lošinj u predvečer
Image Hosted by ImageShack.us
veselje na putu:D (kad crna lepota dođe počet će hvalit ovu fotku:D)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja na plaži i navečer
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
na Mostarskom mostu
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
umjetnosti malo:D(zašto mi nemamo ovakvih birceva?!:D)
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (25) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>