Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


petak, 23.02.2007.

Što je život nego izgovor za smrt,i smrt nego bijeg od života...

za početak...fotografija koja ide na natječaj (primam i negativna mišljenja...k vragu,nećemo svi biti uspješnirolleyes)
Image Hosted by ImageShack.us

A sad po starom...uz proklete rečenice...:)
Po običaju,umorna sam,vikend je ispred mene (sutra u dobrom starom shoppingu u Grazu...ako kojim slučajem u ned na naslovnici vidite -grupna tučnjava tinejdžerki u Austrijskom H&M-,znat ćete tko jedead)...dosta mi je srednje,kad ću je više završit rofl?!Uvalila sam se u govna (lipo rečeno)...mogla sam sad bit na praksi,slažući salvete na stol,u crnoj pripijenoj minici,onim bilim lipim papučama (znate,ono,šta spremačice kosriste :),lupat vilicama i zajebavat ljude oko sebe...uh,kako se krivim...:)...a sad MENE (nas) zajebavaju u ovoj,kak ti-najlipšoj srednjoj u Zagrebu (po dobrom starom IZGLED VARA!)...HOĆU PRAZNIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Ok,škola,DOSTA O ŠKOLI,shopping-u...a da malo o Dvornikici?! wink e pa ne može,na mom blogu nema priče o njoj,nisan ja ka naše novine,isfuraj ono na šta svi padaju,te gutaju (umjesto da posao dadu mladim novinarima koji se ne spavaju noćima kako bi zaradili za kruh,oni članke prepuštaju mladom,kak ti cool tinejdžeru)jer...ona je sad IN...ona ima slavu,super starce,uzor joj je Paris Hilton i ženska uživa...sad ja nastojim da se divim...ali ZAŠTO?!kad će splasnut,ko i svi ostali...neg se rađe fizike primi,otkrije neku novu teoriju pa nek se onda hvali...(eto,Bobi će biti zadovoljan naughty).
Ma nemam ja ništa protiv nje,nek jbg živi svoj život,ja ću svoj i gotovo (a oni koji su ljubomorni,njihov problem...to znači loš život,loše samopouzdanje i nedostatak vlastitog ja)...
rekoh nećemo...pa neću...(a šta je ovo prije bilo?!lud)...
eto,brojim dane do svoje 16 (i još uvijek Glasni ne posuđujem osobnu za Sokolrofl,usput evo da ju pozdravim,PA DI SI ŽENO?!),brzo će to...sad sve mi ribice nastupamo zujo...
nema depre u ovom postu,ponovno...:)...ma život je lijep (do sljedećeg posta)...i kako bi bar nešto zanimljivo ostalo,evo jedne jučer nastale pjesme (toliko o mom mjenjanju raspoloženja) i slike sa "mačkara" (ono sam ja crnih očiju i u minicirofl,jedino pozersko,ajme kak mrzim ovu rič,u cijeloj priči)...

I neka mi ne kažu
kada kraj mog tijeka pri kraju bude
da je sve gotovo i da tako biti mora
neka mi ne kažu da neće biti novih zora
Neka mi ne kažu to
što vjerovati se može i vjerovati se mora.
I neka ne usporede život
sa rijekom koja ušću teče
neka ne pjevaju pjesme tužne
i neka ne diraju uspomene

Oh,neka mi ne kradu
radosti zadnjih dana.

I neka ne ruše moj san...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (12) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>