Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


srijeda, 25.10.2006.

Nema veće patnje u životu nego kad se probudiš iz sna i suočiš s budućnošću bez staze kojom krenuti dalje...

za početak moja najdraža pjesma...
mišljenje da treba biti ovdje je dugo bilo u mojoj glavi...i napokon sam ga provela u djelo:


POVRATAK (Dobriša Cesarić)

K'o zna (ah niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti-velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju se opet
Možda iste kapi-
I kad prođe vječnost zvjezdanijem putem,
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna,u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja,koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh,ja neću znati, čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;
Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat k'o stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas veži
Neki stari lanci.

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
K'o sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost,i tugu.
I sinut će oči,naći će se ruke,
A srce se dići-
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići.

K'o zna (ah, niko, niko ništa ne zna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me.
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.


Obožavam tu pjesmu (čak ju i na ploči imam:)...
događanja kod mene u zadnje vrijeme:
1(i najvažnije)-svijet je napustila jedna l e g e n d a r n a osoba,teta Kata...
"Lošinjska ženska"...ženska koja je svima nama uljepšavala (ok,izuzevši moje napadaje zbog njenog pjevanja i brbljanja ispod prozora:) ljetovanje u Lošinju...eto,pa se EKIPA S LOŠINJA želi zauvijek oprostiti od nje...
2.Škola mi je sve gora i gora...mislim da mi sljedi prva sulja u životu,i to iz infice.
3.KAD ĆE TAJ PRODUŽENI VIKEND??????!!!!!!!
4.Kako u ovoj Lucijanki ima glupih ljudi...nevjerovatno...
5.Jučer mi je bila 2.mjesečnica...a šta da kažem...mi,curke,ekipa iz osnovnjaka smo se naglo promjenile otkad smo otišle u srednju...dosta nas je u dugim vezama (što je za nas NEVJEROVATNO)...mislim,2 mjeseca...to je za nas...SENZACIJArolleyes...
ko bi vjerovao...
6.fala bogu da je Iva shvatila neke stvari...inače bi svi imali gadne posljedice:)
7.JA SE ZA VRIJEME TIH "PRAZNIKA" želim vidjeti sa ljudima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sa mojim frednovima iz osnovne,nekim blogerima,ŽELIM OTIĆI NA KLIZANJE (al to gadno,gadno želim)...
8.Moram kupit tenisice...sa starinim zahtjevima i mojim željama ne ide nikako...
9.Sad mi se u liniji vrti ono što dugooooo nije:
RAMONESI...zaboravila sam više kak zvuči taj zvuk...:)...bog ih blagoslovio...
10.ovo je jedan od onih mojih dosadnih postova...
pa moram da završim...možda jednom ljetnom fotkicom?!:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sve vas lubi...rockericamah



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (30) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>