Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


srijeda, 28.06.2006.

RaSpAd SiStEmA ?!

Mislim,ako niste primjetili (ne,sigurno niste:),vani pali i žari.Ove VRLo! simpatične temperature kolju na veliko…svi ćemo se rastopit (pitam se od čega,ove paklene vrućine ili jebenog smrada od znoja).Na TBF-ovski SuNcE pretvara mozak mi u žvaku…A nastavak je ˝Ništa mi neće ovaj dan pokvarit˝…i pevam ja,pevam a onda…crkne frižider (li ti,hladnjak)…pa mašina…bikeu ode zadnja osovina pa i cili zadnji dio (ode i GT u neku stvar),ovom prilikom zahvaljujem CRNOJ i Luxinom tati!…monitor od stotinjak kila padne na mene (a komp i ovak i onak leži u komi…fala onom koj je stvorio laptop!)…I NE ZNAM DAL SVE TO BACIM KROZ PROZOR IL KROZ BALKON?!…Al nije bitno…ostavih sve i ode milostiva na more (šta bi si ja komplikovala:-))…4 dana uživancije (il puke žalosti)…naravno,šta zezne?!Oni ženski problemi,najgora zajebancija u životu (zašto nisam dečko?!…ah,znam…dobro je:-).Al onda…svjetlost na kraju tunela…pojavi se Čeh…i odjednom sve postane bolje…samo pitam se,pitam,otkad ja padam na plave ljepotane?!Mora da me ovo sunce stvarno udarilo…al ono…Karol je stvarno bio simpa i stvarno smo se dobro zabavljali (i komunicirali na sve moguće pokretne i nepokretne,govorne načine:-)…nemojte krivo shvatit,nije bilo ničeg opasnog.sve na prijateljskoj razini…:-)…ne znam zašto me ljudi hvale da super plešem (drmala sam na nešto,rekoše mi da je od Shakire,neki hit sad,nemam blage…a mora da su svi popili neke opasne stvarčice da izljevaju takve gluposti:-)…samo što,samo 4 dana!I onda natrag u ovaj pakao:hodanje po trgovačkim centrima u potrazi za kućanskim aparatima (ako me slučajno vidite da se se skrivam iza,ili u nekom frižideru,bježite!Loše sam volje!:-)…šalim se.Ja naravno visim na linijama (ne mislim doslovce,of course.davno sam se ja prestala igrat tarzana!)i skrivam se iza onih famoznih zvučnika (tako su zakon!);lutanjem po Jarunu…ponekim razmišljanjima o upisima (još!aaa) i tak…ma koma…
di je sad moje B-L-A-Ž-E-N-O klizanje?!Moj Velesajam?!Moje nasmijavanje frendica (piruete!piruete!:)…onaj zvuk kad se zakoči [i ljude(određene naravno:-)posipa ledom od glave do pete]…e moje curke:-)…ma jeb.sve ljetne ljubavi i komade kad postoji nešto bez čega ne možeš i što ti užasno fali.
I tako to…čitam Da Vinčijev kod…u početku mi je već bezveze (ne kužim zašto je rulja očarana tim smećem?!)…gledanje telke,teško…kad god je nešto glazbeno 1.što puste je one vražje švabe Tokiovce il Franz Ferdinand (koje ne podnosim)…tugu ubijam mjuzom (zna se).Trenutno se još vrti Stadium (samo ne znam zašto…cd mi nije niš posebno,al 1.par pjesama su opako zarazne)…pa obrađujem ostalo…Za Stonese se još ništa ne zna…žalost…
Sad se sjetih…onog prepoznavanja…kako me ljude (mislim,do sad jedna) ufate…prepoznaju s jedne male fotke s bloga i pristojno se jave (sam se vi ne ustručavajte…bit će mi jako drago!:).A ako se meni desi da primjetim neku malenkost od vas,javim se (valjda…ne obećajem ako ste full zgodni!:-)…Pusa ljudi (i dalje volim ove 3 točkice!:-)…

ovo je famozni Čeh koji se nije dao slikat NIKAKO...al na putu prema moru,ufatila sam ga sa strane:)
Karel-Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
i moj opis BUDUĆIH školica...i plan:)-Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Aerosmith-Dream on (ovisnica sam o ovoj pjesmi…)

Every time I look in the mirror
All these lines on my face getting clearer
The past is gone
It went by, like dusk to dawn
Isn't that the way
Everybody's got their dues in life to pay

Yeah, I know nobody knows
where it comes and where it goes
I know it's everybody's sin
You got to lose to know how to win

Half my life
is in books' written pages
Lived and learned from fools and
from sages
You know it's true
All the things come back to you

Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good lord will take you away

Yeah, sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away

Dream On Dream On Dream On
Dream until a dream come true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes through
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On

Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away......



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (33) | moj život ne ide na papir | # |

srijeda, 21.06.2006.

˝Jedinstven je osjećaj vratiti se na mjesto koje se ne mijenja da bismo otkrili koliko smo se sami promijenili˝

Veli Lošinj…tajanstveni otok…otok na kojem sam ostavila toliko prijatelja,toliko uspomena i sjećanja…al vraćam mu se…ove god…nakon pauziranja…opet sam tamo…u svom malom raju…Rečenica u naslovu je Mandelova i opisuje točno ono što će se desiti 10.8….novo buđenje…tamo,neka druga ja…jednom,u životu,svakako posjetite taj otok,jer…ostat ćete zadivljeni…i vraćat ćete se…
plaže,molovi s lijepim uspomenama:Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Da,hmmm,sutra sam na Pagu i prek vikenda me nema,a u 7.sam…negdje…Primošten,okolica,il Brač…ovo vjerovatno pišem jer FALI MI MOREEEEEEEEEE!!!!!I kraul,i stijene…ma sve što nema veze sa Zagrebom i ovom sparinom…SPAS!!!!!!!!

Da,završio je i pakao,osnovnjak(još sam pod dojmom,tak da…:).Proslavili smo…bilo je super prvih sat vremena a onda sve otišlo u k.(nije bilo baš ugodno gledat neke ljude) i rano sam se pokupila doma jer sam imala kaznu…ZATO ŠTO SAM ŠARALA PO POTHODNIKU i zbog ˝imena luda nalaze se svuda˝ sam imala nekih posljedica…ah,ti starci…pa kraj je osnovnjaka,šta oni misle?!…dan prije,na veličanstvenu tekmu HRV-Brazil (onog Kranjčara treba zabit negdje…a Kaki se klanjat:),smo bili na Jarunu…nas par…bilo je super…janje i ja smo se raspizdile tam i skakale i drmale na sve strane…uz zvukove Crvene jabuke (čiju sam samo 1 pevaljku znala…sramota)…a onda mene neko potapšao iza…okrenem se,neka cura,nešto priča…ne čujem…˝Molim?˝…˝Jel tvoj blog zeznutacura?˝(ili tako nešto)…˝Da!˝…ugl.ona je Mrs.Morrison,moja vjerna čitateljica…:)…i ja curu izljubila (il bolje rečeno,moja kosa:)i u svoj toj histeriji uspjela sam reć da mi ostavi broj na blogu…eto,pa sad se,draga mi Mrs.Morri ispričavam (onako zgledam kad me lupi nešto:).Moramo otić jednom negdje na cugu (ja žestice ne pijem:) i normalno se ispričat i napričat (koja je razlika?!)…bilo bi fer od mene,kaj ne?! (btw,msn i icq nemam živaca instalirat…budem sad kad će mi bit dosadno)…

i kako ja provodim ove dane…malo u Tuhelju,pa u Ogulinu,u gradu (na zamolbi za putovnicu…4 h na ovom vrimenu…MUP može,skupa s našim dragim gradonačelnikom,u neku stvar)…neš u Zvuku…i naravno,na našem spasu Jarkasu…uz svoj,u kritičnom stanju bicikl…te neke prijatelje…te neke ekipe…al još uvijek ne u vodi (a ne usudin se ljudovi:)…
i još ne znam di ću se upisat…i još me boli briga…i još mi je samo do uživanja i maštanja o budućnosti,i nekim ljudima,hehe (pa riba sam!:)…i mixam po cile dane,al Zeppelini i Doorsi me najviše drže…trebaju li?!…pa mrtva sam…
Da,heh,malo sam uredila linkiće nalivo…i stavila dosta novih posjetitelja s blogovima koji su meni zanimljivi i na neki način posebniji od ostalih (vi koji se niste našli na listi,morate me još očarat:)…ponekad zalutajte do njih,ima stvarno ludih ljudi:)…naravno,očekujem i protuuslugu:)…pa,ko prizna,pola mu se prašta…nije li?!:)

Pusač!



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (13) | moj život ne ide na papir | # |

ponedjeljak, 12.06.2006.

Ja sam jako sretno dite!:)

Proveden 1.vikend bez učenja (nakon dugooooo vremena)...Naime,od petka više ne trebam u Schule,iako ću ova 3 dana provest sa svojima...pa ipak su to naša zadnja 3 dana (Dunjci,ne uzimam ja to previše srcu:)...Sutra smo na jarunu,gledanja Hrv-Brazil uz Prljavce (preživih već ova 3 dana,uspjela sam nać i nešto drugo na telki:)...

Petak...maturalna (da,da...kod nas i toga ima)...bilo je super...ma odlično...ma presavršeno...nisam znala za sebe...pogotovo kad su zasvirali Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac...pa Lipe cvatu...pa i neš od Parni valjka (u takvom sam ludilu bila da se više i ne sjećam:)...pa smo završili i na stolicama,s ubrušcima u rukama (i štiklama u rukama:)ne ja!ne ja!:)...pa i na "podiju" uz narodnjake (da,da...i ja!i ja!da,da...nemoguće)...ma ludovali smo...ljudi su govorili da sam opićena,luda...(nisu oni još vidjeli pravu mene:)...oko 12 smo se svi izljubili (i crna-na srpski:)ak je tak:) i odlepršali doma...zaspala sam u 5...a razlog (na mamino veliko čudo)...DUGME i AZRA...cijelu noć sam slušala...očito je naš dobri stari rock savršen za onakve "rastanke"...ili?!

i samo za moje drugove i drugarice:

Ljeto ide, kako si mi ti
Gdje si, s kim si, da mi je znati
Ko li mi te ugrijao
Dok je zimus snjeg padao
Ko li mi te ljubio, grom ga ubio

Bas me briga gdje si otisla
Ravna ti je Jugoslavija
Bas me briga, nisi dijete
Sve u korist tvoje stete
Samo tvoje, al' i moje srce boluje

Lipe cvatu
Sve je isto k'o i lani, hej
Samo srce moje i srce tvoje
U ljubavi vise ne stoje

Zaklinjem se dusom i Bogom
Krvi mojom plavom seljackom
Zaklinjem se, i umrijet cu
Ali ja te trazit necu
Necu, necu, a umrijet cu, a umrijet cu

Lipe cvatu
Sve je isto ko i lani, hej
Samo srce moje i srce tvoje
U ljubavi vise ne stoje



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (28) | moj život ne ide na papir | # |

utorak, 06.06.2006.

Zadnji tjedni akača!!!!

Još svega 6 dana škole i gotovo…gotovo je ubijanje,zezancija,nema više ovih ludih profača,nema više ekipe…ukratko,akači od srijede postaju samo jedno lipo sjećanje…
U petak smo imali zadnji ples…ali,većina se uspjela skupit i prije smo završili gore (mislim,ak otkrijem lokaciju,fućkaš ga:)…Konzumirale su se pivice,đus votke,rumići (crna,ne krasti!ne,ne!:) i bilo je great,svi na okupu.Ok,bilo je i nas par kojima ono ne treba (1/8 Bavarie se ne računa,to i doma popijem:)al jebeš to,bitno je da smo gore bili kao 8.a,zajedništvo i da smo se zabavili.Pogotvo vidjevši neke ljude 1.put nacugane (˝Ja sam seksssiiii!!!!!˝:))))…ajme,kako sam se trgala…Onda smo se spustili do Schule (tegleći seksssi žensku:).platit ćeš mi ono!:) i tulum je počeo.Vrištanje,grljenje,plakanje,pjevanje skakuči,čučeći…Stvarno smo dali sve od sebe.I ispalo je savršeno (ne računajući sranja poslije,i ovak i onak sam se pokupila doma)…Još samo da preživimo petak (maturalnu večer…koj će to smih bit) i najvažniju,srijedu…i gotov osnovnjak…prošlo jebenih 8 godina…

Miočani su (kao što je bilo na naslovnici) 1.u svitu…Kako je lijepo vidjeti lice koje ti znači među njima,kako je lipo vidjeti tu nagradu u rukama,kako je lijepo vidjeti do kud rulja dogura (mučeći se već neko vrijeme),i,kako je lipo vidjeti da…SE NEĆE OPTEREĆIVATI jer direktno upadaju na faks,bez prijamnih i ostalih sranja…i,šta kad frend sljedeće godine ode na FER?!…puknut će neko neobično prijateljstvo (i ovako se malo viđamo)…?!…
Otvoreni dani…(oni koji nemaju živaca čitat moje postove,PRESKAČITE!):)…
JEL TO MOGUĆE da u školama postoje blaži oblici pedofilije?!da je sve što je potrebno za uspjeh (ženskih osoba!mislim,može i muških:) duboki dekolte i priljepljene hlačice?!mislim,bar u Lucijanki…kolko sam shvatila,postoje 2 – 3 normalna profača,a ostali uživaju očima i redovito skoro padaju sa stolice…ljudi,1.TO JE ŽALOSNO!,2.ti atributi mi i nisu baš nešto izraženi (a i da jesu,nikako se ne bi mogla tako ponašati),3.to nije moj stil (revolucija priljepcima!:).Znači,sveukupni uspjeh-1.Kad smo ušli u školu,skoro me herc strefio,puštao se R.E.M.(nisam mogle vjerovat) al kad su počele priče(koje sam neki dan i u busu čula od maturantice)…Ugl.već su me angažirali.Sviram u (nepostojećem!) bendu,pa samostalno,matematičarka je skoro pala u nesvijest kad sam ju pitala za dodatnu iz matiše (mislim,žena nije ni znala što je dodatna).tj.promatrali su me već kao Lucijančanku (na što sam ja(mi) izletila iz škole!).
O 2.gimn.neću ni pričat.Tamo bi još jedino ušla za neke pare.
A MIOC…MIOC je legendaran kad te vodi pravi Miočanin,i još frend,i kad ispriča pravu istinu i nahvali te profesorima…:))…i nasile te da ideš u b program,s jačom inficom i matišom (sam ne znam kak bi to izvela)…i imaju najmanje 5 školskih bendova i sve je tako dobro…ne,moja očekivanja su se pokazala točnima,te 2 gimnazije i ništa drugo…ne zanima me…sad još samo da izvažem neke stvari i gotovo…
Pošto vjerujem da ću vas još gnjavit s tim školama dok se ne upišem u neki pakao,ne obraćajte pažnju,preskačite to…znate kak je kad je ludnica…:)

i na kraju ono na čemu se temelji ovaj blog (i moj svit:)-rock!Napokon sam našla vremena da preslušam cijeli Stadium Arcadium…i iskreno,očekivala sam više…(puno su mi bolje stare:By the way,I could die for you,Nevermind….)…2.cd(nazvan Mars) mi je malčice bolji…Jedine pjesme koje su me se nešto dojmile su:Slow cheetah,Wet sand,Readymade,Make you feel better,Death of a Martian,Stadium arcadium i ajd,Dani California.Ima dobrih dionica s gitarom (da,da,ja velika glazbenica se stvarno razumijem!:) al prijelazi s refrena kod većine pjesama su mi nekako fulani.Ocjena…3…ove god.mi Coldplay stvarno ništa ne može zamijenit (osim možda Pearl jama kojeg moram nabavit…)…

Oprostite na dalmatinskim izrekama.Ženska se na more sprema:))))...
I FALA TI BOŽE KAJ ĆU MJESEC DANA MIROVAT jer mi stari nije neki nogometni fan.(još je uvijek tenis na programu:)bwhahaha...
Kiss



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (8) | moj život ne ide na papir | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>