Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


nedjelja, 14.05.2006.

Danas sam luda,NE ZNAM ŠTO HOĆU...danas sam luda,NE ŽELIM SAMOĆU!:)

Evo,ljudi,fotke od cijelog današnjeg dana(iako fotke iskazuju neke negtivne posljedice,NIJE IH BILO!sve je objašnjeno u boxu lijevo!)...
naime,posjetili smo Jarun za početak (i naravno,što je naš običaj,zadirali u tuđu intimu:):
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeFree Image Hosting at www.ImageShack.usSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

a onda za kraj,ZABAVLJALI SE:(minicu,ZANEMARITE!)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

I,da,ovo mi je zadnja minica u životu...pusam vas!!!

i nešto na šta MORAM IĆ!!!!!!!!!!!!!!!!

The Doors Experience
14-05-2006

Ovo će biti njihov četvrti koncert u Zagrebu, a i poseban jer obilježavamo 40 godišnjicu Doorsa. Svaki nastup THE DOORS EXPERIENCE je sve bolji i posjećeniji, pa očekujemo da će se i za ovaj tražiti ulaznica više kao što je bilo na njihovom posljednjem koncertu u Boogaloou. Baš zbog toga ovaj puta ulaznice će se moći pronaći u pretprodaji po cijeni od 40 kuna.

THE DOORS EXPERIENCE su bečka petorka koja sjajno izvodi bogati repetoar Doorsa, u što su uvjerili sve prisutne na njihovim prethodnim koncertima u Pauku i Boogaloou i donose ultimativni "Doors doživljaj". Dodatna zanimljivost je da njihov pjevač Jason neodoljivo podsjeća na Jim Morrisona.



Ove godine obilježava se 40 godisnjica Doorsa i puno će se stvari tim povodom desiti - biti će objavljen box set sa čak 12 diskova na kojima će biti bendovih prvih 6 albuma remasteriranih i s bonus pjesmama te šest DVD-a s 5.1 remiksima studijskih albuma i još dodatnih materijala. Pojavit će se i vinilni Box set. U pripremi je i veliki Las Vegas show na temu Doorsa i izložba u Rock'n'roll Hall of Fame. U planu je i dokumentarac, nekoliko TV specijala i dvije knjige. Dakle puno stvari za mnogobrojne Doors fanove. Čak je i u Hrvatskoj objavljena knjiga John Densmora "Moj život sa Jom Morrisonom".

Iako su Doors postojali samo sedam godina (1965-1971) i snimili samo šest studijskih albuma, ostavili su neizbrisiv trag u rock`n`roll povijesti. Legendarne "Light my fire", "Roadhouse blues", "L.A. woman", "People are strange", "Break on trough", "Riders on the storm" i mnoge druge koje ćemo čuti u Boogaloou, ostale su u srcima fanova, tako da i danas nove generacije odrastaju na ostavstini Jim Morrisona, Ray Manzareka, Robbie Kriegera i John Densmorea.

Kako originalne Doors više nikada nećemo vidjeti uživo, najbliže što možemo poslušati su THE DOORS EXPERIENCE (www.thedoors.at). Zato Vas pozivamo da nam se pridružite u subotu 20.05.2006. u klubu Boogaloo na večeri posvećenoj ovom legendarnom bandu.

Ulaznice se u pretprodaji po 40 kuna mogu naći u Boogaloo-u, Route 66, Dancing Bear-u i Free Bird-u. Na ulazu u klub cijena će biti 50 kuna.



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (39) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>