Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


utorak, 02.05.2006.

Jedino što valja u toj školi su…ZADAĆNICE!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Obožavam ih…ne zato što uvik dobijem 5 (kao i većina nas,zrele dece:) nego zato što tad fakat razmišljam o nekim stvarima koje se inače,nekako skrivaju…evo,ovaj post ću posvetiti jednoj iz 11.mjeseca koja je mojoj crnoj lepoti najdraža (a i meni na neki način:).Uživajte!:)

DOBRE I LOŠE STRANE ODRASTANJA

˝Dosadno je odrastati ali to je jedini način da se dugo živi.˝.Nedavno sam u jednoj knjizi pročitala ovu rečenicu koja me jako zaintrigirala.Odrastanje?!Po mom mišljenju,najteža zadaća u životu koja neprestano traje.
Onim danom kada smo došli na ovaj svijet,postali smo netko i nešto,postali smo ljudi,žrtve odrastanja.Rodili smo se dugački svega 50 cm,teški oko 3 i pol kg,a za nekoliko dana,tjedana,postali smo duži i teži.Ali počeli smo se i smijati,plakati,reagirati na neke geste,ukratko,počeli smo odrastati,psihički i fizički.Još dan danas se sjećam mojih igara u vrtiću.Uvijek sam glumila mamu,a nikad nisam birala da budem dijete,brat ili sestra.Već tada sam se zamišljala kao odrasla,u bijeloj vjenčanici s prekrasnim prstenom (i Mercedesom,po mogućnosti:).2,3 godine kasnije,u 1.razredu,s divljenjem sam promatrala stariju djecu u višim razredima.Mislila sam:˝Joj!kako su veseli,slobodni,˝odrasli˝!˝.S nestrpljenjem sam iščekivala polazak u 5.razred.I tek sam tada shvatila što znači biti odrastao(i mučiti se:),sposoban,zreo,tek tada sam počela razlikovati dobre od loših strana odrastanja.Promjenila sam se.Postala sam ozbiljnija,počeli su me zanimati neki ˝odrasli˝ problemi.U kratkom razdoblju sam se i dosta fizički promijenila što me počelo mučiti.Ušla sam u taj najkompliciraniji dio odrastanja-pubertet.U njemu sam još i danas.Neke stvari me vesele,neke užasno živciraju,na neka pitanja znam a na mnoga još ne znam odgovor.Još uvijek želim naglo odrasti.Sanjam o svojoj punoljetnosti,upisu na fakultet,svojoj vozačkoj dozvoli,vlastitom stanu…Ali,svjesna sam da do toga treba još puno napora,smijeha i suza,puno sretnih i nesretnih događaja,puno ljubavi i prijatelja…Kada dođem do svog cilja,znam da ću opet željeti još odrasti.Postavit ću pred sebe novi zadatak i kada budem blizu rješenja,naglo ću poželjeti zaustaviti vrijeme i vratiti se u djetinjstvo,u mladost,neopterećena budučnošću.Ali tada će biti kasno.
Sva mišljenja,događaji,svi sretni i nesretni trenuci,svi uspjesi i porazi,svi dobri prijatelji,svi pomalo čudni idoli,sve ostvarene i promašene ljubavi,sva moja maštanja…Sve su to dobre strane odrastanja.Jedini uljez,jedina loša strana među njima je strah da ću se jednoga jutra uistinu probuditi ˝odrasla˝.


Kad sam već kod škole…profači šize (pa se to i na nas prenosi) a ocijene…hmmm…NE ZNAM KAJ MI JE!!!!…u 3 dana sam pokupila: sve kontrači-dvije PETICE iz biologije (+5 terenska nastava);dvije PETICE iz matiše;pet iz fizike[likovni 5,glazbeni 5 (haha,na pevanju)]i,JA SE POPRAVLJAM NA S-A-V-R-Š-E-N-O!!!!!
Ljubav…trenutno nit ne obraćam pažnju na tako neku stvar…
Krizma…PROŠLA SAM!!!…i ŽIVA…i još 4 dana…i to obavljeno…i napokon mogu normalno na nedjeljnju misu,bez pustih filozofija…:)
Kum…MI JE LEGENDA!!!!
Luka…još u bolnici,i još će bit,i još mi fali,i još se na njegovoj stolici nalazi dupe drage mi crne lepote,i još ne pazimo na satu,i još…LUKA VRATIIII SE!!!!
Mjuza…Ovih par dana sam u Coldplay furci…znate,to su oni dani kad sam ko nadrogirana i kad je ovakvo vrime a iz linije se čuje ˝And we live in a beautiful world,yeah we do,yeah we do…˝ najdraže mi «Don´t panic»… e da,i Pearl jam me ne ostavlja na miru…:)
Pisanje…pjesama…rijetko…zapustila…al čitam…čitam da dobim inspiraciju…pa evo jedne za kraj:

Smrt u oku
Pružene ruke
Vjernost?

Osuđenici smo.

Ostatak krika
Ubija…
Rasprskano olovo
U krvotoku
Vrši čin
Ruku
razapetih…

Virgilije Nevjestić


i najbolji spot ikada (čim je obradio svu povijest punka i rocka...anthony VOLIM TE!:))...(a i pevaljka nije loša:)):


DANI CALIFORNIA-RHCP
Gettin' born in the state of Mississippi
Poppa was a Copper and Momma was a Hippy
In Alabama she would swing a hammer
Price you gotta pay when you pick the Panorama
She never knew that there was anything more than poor
What in the World does your Company take me for?
Black Bandana, sweet Louisiana
Robbin' all the banks in the state of Indiana
She's a runner, rebel and a stoner
Come in everywhere saying baby what you gonna
Looking down the barrel of a hot metal 45
Just another way to survive
California Rest In Peace
Simultaneous Release
California Show Your Teeth
She's my Priestess, I'm your Priest
She's a Lover, baby and a fighter
Should have seen it coming when it got a little brighter
With a name like Dani California
Day was gonna come when I was gonna warn ya
A little older she was still in another breath
I love my baby to death
California Rest In Peace
Simultaneous Release
California Show Your Teeth
She's my Priestess, I'm your Priest
Who knew the harder side of you
Who knew the hardest time to prove
Too true to say goodbye to you
Too true to say, say, say...
Pushed the baby, gifted and a mater
One for the now and little for the later
Never made it up to Minnesota
North Dakota man was a gunnin' for the product
Down in the bad lands she was savin' the best for last
It only hurts when I'm last, gone too fast
California Rest In Peace
Simultaneous Release
California Show Your Teeth
She's my Priestess, I'm your Priest [x2]


I sad kad sam obradila sve teme…mogu vas pozdravit za kraj…i poslat onu uobičajenu pusu…:)



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (14) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>