Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


ponedjeljak, 24.04.2006.

Cosmo (za one «stručnije»- Cosmopolitan-časopis!!!:) - perverzijom do malo smijeha.A pošto ga,vjerujem,nemate u rukama (Cosmo,ne smijeh…mislim,pa ne možete smijeh držati u ruci) obavezno pročitajte post,moji drugovi i drugarice (mi smo svi mali pioniri:)

Krećem se svijetom u kaosu vlastitog JA, još uvijek prestrašena i zapanjena što sam ovdje (u našem dragom Stenjevcu gradu…dobro,malom gradu…MA DOBRO,kvartu),živa u nekoj tinejdžerskoj (što je vrlo važno!NIJE DJEČJA!dokaz u arhivi dolje) sobi,na udobnom krevetu ( s saksofonistom i Morrisonom iznad) s Cosmom u rukama (2.put prijateljujem s tim štivom,ono,iz puke dosade).Pa odlučih nešto i s vama podijelit…
Eto,za početak me nasmijao članak mog dragog DRUGA (ili,maminog dragog druga,ili frendovog dragog profesora,ili mog dragog pjevača i poznanika…ili,najmržeg čovjeka kad čujem uvodnu pevaljku BIP-a «U našem su kvartu,svi luzeri u startu!»…pih) MILE KEKINA (iz svima nam poznate grupe VRUĆE…ups…HLADNO PIVO)…Da ne pišem cijeli članak (jer biste me,vjerujem,izrešetali) napisat ću mali dio,meni vrlo simpatičan.Samo da znate o čemu se radi…lik je na svadbi.Sumnjiv svima.Još uvijek neoženjen (tetka strini:A da nije peder?)… ˝Nakon poljubaca mladenaca kolona nakićenih vozila kreće prema vatrogasnom domu.Na čelu kolone vijori se hrvatski barjak.Nikad neću shvatiti kakve veze ima odluka dvoje ljudi da ostatak života provedu zajedno s nečim tako javnim kao što je država?Po toj bi logici i prva bračna noć umjesto sa Shade trebala započeti s Lijepom našom!Tek vjenčani par stoji uspravno,svako sa svoje strane kreveta,s rukom na srcu,znajući da ovo ne čini samo zbog sebe nego i zbog opstanka naroda i države.Mislim da je nacionalna svijest sve što bi se kod mene dizalo te noći»I čitam dalje,i naletim na nešto perverzno (ajme,ne mogu vjerovati da ću ja prenijeti ovo pitanje i odgovor na ovaj,dosad,sasvim nevin blog,dostupan javnosti…molim vas,šira publiko,prijatelji vjerni ovom blogu,a i oni ostali,nemojte NI pomisliti nešto krivo!),zanimljivije (onom manjem…i isto tako,manje pametnijem:)) muškom dijelu čitatelja,ali i dovoljno smiješno (mislim,smiješna je ta priroda…:) ženskom…Naime,počinjem (a ruka se trese i plovi po tipkovnici):

P: Probudim se prije nekoliko dana usred noći i imam što vidjeti!Moj dečko pored mene u krevetu masturbira.To me jako povrijedilo.Kako to da je pokraj mene žive odabrao svoju ruku?
O: Hi,hi,hi.Vi ste ovu stvar totalno krivo postavili.Tipično ženski,rekao bih.Umjesto da mu budete zahvalni što vam svojim problemima nije prekidao san,vi mu predbacujete što je odabrao svoju ruku umjesto vas.Pa vi ste spavali,a njegova ruka je bila budna.Poslužio se onim što mu je bilo pri ruci.Rukom.Čemu drama oko toga?Kad ste već vidjeli da je u nevolji,umjesto da mu pomognete,vi ga špotate!Pa gdje ide ovaj svijet,kako su vas to odgojili?!Što će se dogoditi ako ga sutra zateknete u krevetu s drugom djevojkom?Sigurno ćete,umjesto da im se pridružite,početi rospijati da je umjesto vas odabrao drugu.Šalim se,naravno,ali ovakva je situacija:ne morate suosjećati s muškarcima,ne morate se uživljavati u njihove uloge,ne morate nas čak ni razumijeti,ali neke stvari tolerirajte.To što je on –m- dok ste vi spavali ne znači da je bolestan,ni da vam je seksualni život loš,ni da vas više ne voli.Ne znate vi što je to erekcija i koliko bolna može biti i zato-tišina!Kao da je njemu bilo ugodno kad ste se probudili.Ne kužim uopće kako to da vas je probudio.Sigurno mu je ogroman pa se deka previše tresla.Ja sam uvijek govorio:veliki pimpač-veliki problemi.˝

Ok,ostavljam vama da komentirate…
Ugl.kod mene…niš posebno…osim što me frend naučio (mislim,on me učio,sad baš ne znam dal sam NAučila) igrat biljar!kuglice su frcale na sve strane,poskakivale,felšale,ma svačeg je bilo (a žalosno je što nijedna nije,onak,pošteno udarila…što znači da trebam poradit na svojoj snazi)…zato,ekipo s mora pazite se ovo ljeto:) (sad baš,ne znam u kojem smislu,vjerovatno fizički…:)… osim što stari starog Accenta pretvara u novog,a onda na kraju ispadne – Peugot 307 (po meni,ženski autić…još jedan dokaz kako moj dragi tata nema ukusa)…osim što mi je krizma za 2 tjedna a ja pala na «ispitivanju» (ne znam dal je uopće netko prošao)…osim što sam ove zadnje slobodne (izdržat ću još mjesec i pol do početka punooo takvih) večeri provela na jarunu s malomplavookom i frendicama iz vrtića (i poslije još nekom ruljom)…zajebavale smo se u sk8-parku (pozdrav ekipi:),pa u kafiću,pa se ova strgala na putu do doma,pa se meni bike još više razdrmo (joj,da mi je jedan s subotnjeg treninga… objašnjene,prošli post…)…osim što je trening u subotu prošao BEZ PADA (mislim,da,da,pljesak molim!:),a vjerujte mi,trenirat BB (shvatit ćete,u boxu je lijevo)i ne past bar na 1 treningu,nije mala stvar!…osim što jebeno klizanje završava a ja ove sezone jedva da sam posjetila taj Velesajam…i tako mi fali moja jurnjava u najdražim Bauericama… osim što…dosta mi je lupanja po tipkovnici i znam,da (hmm…) sam malo (ovisi za koga:) pretjerala,i ako ste uspjeli doć do ovdje:
1.SVAKA VAM ČAST!(ja ne bi mogla)
2.ISKRENO ZAHVALJUJEM!
3.AK STE SE USPJELI NASMIJAT,ostavite i meni nešto kako bi vratila protuuslugu:)!
4.i samo vi,izdržljivi,dobivate za kraj
KISS od (perverznjakuše:) rockerice…:)



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (48) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>