Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


subota, 01.04.2006.

Lutalica kroz ovaj zajeban život…

Naslov (kao i uvijek) nema veze s postom,bezveze me puklo (slušam Crystal ship - "Oh tell me where your freedom lies,the streets are fields that never die,deliver me from reasons why,you´d rather cry,I´d rather fly…",pa…).
Hmmm…da počnem s današnjim danom?!Npr."izletu" u Cibonu na susret krizmanika s Bozanićem,i to s 4000 ljudi od kojih je oko 2000 dečki i 1500 debila…?!Mislim,nas tisuću se gura u jenom dijelu,a lik s Lacosticama,šminkerskom jaknom,s količinom gela koja bi zadovoljila 10 pankića koji pokušavaju napravit lažnu irokezu i skoro krunom na glavi,non šalatno prođe i dignute glave glasno prozbori:"Mislim,daj se mičite!" i fino te dotakne svojim rukicama koje miriše na Niveu…Najgore je što u 15 min.prođe takvih dvadesetak.I što da radi jedna djevojčica,ni 160 cm,kojoj je skrušeno pogledao u starke,napravio facu poput "koja jadnica" i s rukama u džepovima otišao.Sve podnosim (čak i staru) al te umišljene likove…ma triba ih istrijebit!:)
Al ipak,dan je bio fenomenalan…Možda zato što smo se do tamo vozili s ruljom s kojom sam ja provela najlipše dane-one vrtićke i 1.razred…Kad sam ja vidjela svoju Željkicu,koju sam "propustila" 7 god. i zagrlila ju,skoro sam se se rasplakala…A ostali,ostali koji me se sjećaju,svake sitnice koju sam u napravila,svih meni nevažnih sporednih trenutaka…preplavi te sreća…i žalost,misleći si "koja si ti koza!Ovi ljudi znaju sve o tebi a za tebe,oni više ne postoje.tko zna gdje su.KOZO!!!"7 god.,7 god.od moje sreće i nesreće…od mojih osmijeha i suza…od mojih divnih prijatelja i kraja braka mojih staraca…onog jebenog vremena i onog drugog života…
Oh,da nastavim…ugl.preživjeli smo tih sat vremena,s tim da sam se pola h prepucavala s likovima iza.Mislim,dečki iz centra (iz Merza) pa ono,idemo se mi prepucavat s ovim jadnicima koji pol svog tinejdžerstva provede kod Vrapča-ludare.Al kad smo ispričali foru našeg dragog frenda "Što je Zagreb?-Selo pokraj Stenjevca!",nešto su vratili (al stvarno se ne sjećam!) i prestali.Al bili su dobri,čak su i znali gdje su granice pa…fala kaj su nas bar malo zabavljali…
I onda se Adri i ja uputismo u Zvuk…Kad na pol puta,ona izvadila Rejbanice od starog,onaj starinski model i ja ih nabila na nos.I iznenadila se kako mi dobro stoje (mislim,i dalje nisam bila ni blizu komadu,al…:).I pričekale crnu i ušle-I tam Daria (ženo,opićena si do daske!:),pa se poslije i ekipa okupila al ja sam morala ić tak da…eh da,i kupim si onakve očale…:)
I večeras,Lucijančanka i ja zapalile na Velesajam-klizanje nakon 2 mjeseca…
I još petnaestak ljudi a klizalište-prazno….(osim uobičajne četvorke,of course).
Ludnica………………………………………………………….

Jučer sam probušila uši,hehe…Uđem ja,žena stavi medicinke u taj "pištolj",klikne 2 puta,a ja :"Kaj je gotovo???!!!!" I stara ženskoj-"Eh,za ovo vam se ona pripremala 10 god!":)) …poslije svratih do Luke u Vinogradsku,čak sam i masku maznula,baš mi je fancy…:)
I tak,na pol sam "Rides on the storm",i NE STIGNEM,NE STIGNEM…a zašto…?! Ugl.Morri me još više razočarao kao osoba ( e,jebeno si prljav!!!!) al kao glazbenička duša još više očarao…seljačino…
E PA GLAVNA VIJEST-ako me moja buduća gimnazija pusti (valjda,Lucijanko čuvaj me se!),u 3.srednje idem na godinu u Ameriku.Profa s eng.ima tetu koja je organizatorica tih razmjena,i može sve to naštimat,čak da ja i frendica zajedno idemo pa…to postaje ozbiljno ( a ja sam se smijala kad sam čula)…
I da,1.April je al nisam raspoložena za zezancije tak da umirujuće mogu reći:
SVE U OVOM POSTU JE ISTINA i NISAM VAS ZAJEBALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I da,ZAŠTO NISAM UŠLA U RELJKOVIĆEVA-MALEŠNICA DANAS???!!!!
A tako smo se lijepo gledali…:))



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (32) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>