Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


srijeda, 15.02.2006.

I wAnT tO bE a BlUe SkY , jUsT lIkE aS sPaCiOuS , aNd SkY dEeP mInD…

«Najbolje i najljepše stvari ne možemo vidjeti ni dotaknuti,trebamo ih osjetiti srcem!»
Morala sam nešto lijepo za jučerašnji dan,iako,kao što rekoh,ne znači mi previše…:)
(hehe,iako sam na sebi imala crvene gaće…:)koja sam ja luđakinja…:)

1.Evo,prošao moj 5-dnevni odmor (+ona 2 prije,iako provedeni u školi al izvan nastave)
i vratih se u školu,još jučer(ni sama ne vjerujem,nedostajala mi je!il možda rulja u njoj…:)…
E pa sad,matiša…Zadaci su bili koma (pogotovo geom.) tak da sam zauzela 24.mjesto (što je za mene ponižavajuće…al kao što kažu,važno je sudjelovati).Vidjeh po kom da mislite da sam ja neka rockerica,»genije za matišu».Ma dajte,pa di tog ima?!
Ja samo volim taj predmet,nisam neka napredna matematičarka al ide mi (iako moja stara kaže-«To nije znanje za gimnaziju»…)i ponekad se ovak nađem na nekim mjestima poput ovog (natjecanju,of course)…fiju…razjasnih to:)
2.Ne znam dal ste možda kojim slučajem u ned oko 19 okrenuli RTL al ja žalim kaj jesam…
«Neobični ljudi»-1.par.ona 18,on 17,cura trudna,ono,vole se i puf-vjenčanje.Ok,još su mi i bili normalni…2.par-18 god.,također u braku,on bez posla i tak…strašno…
al kad sam vidjela 3.par,oprostite na izrazu,al skoro sam povratila.Starac od 64,siromašan,jedva hoda,sav onak smežuran a ona…17…mlada,slatka (ali očito,psihički nestabilna) cura.U braku i žele dijete (kao što kaže,kad stari umre,ona će u dijetetu vidjeti njega pa…).Ok,da je to i neka ljubav,ono se ne bi smijelo dozvoljavati…Ma neopisivo za ono koji nisu gledali,jednostavno,ne objašnjivo…
Znate ono,kad ste u situaciji da ne znate dal bi se smijali il plakali,bili sretni il tužni što ima ovakvih ljudi (ma kaj sretni,brijem…)…Ma žalosno je sve to,ovaj svit je lud…
3.Posljedna jesen-pre,pre,prekrašan film:)…iako tužan kraj,fenomenalana radnja (i rasplakah se,ubite me!)…
4.Frendica me jučer nasmijala ko nikad…Žicala šestaše da joj kupe ruže (i klinci fakat došli,i to doma,hehe,lude dece) pa izjavila da jedan frend ima najviše šarma (a ja samo što nisam pala sa stolice…)…E,kozo moja:),FALA ti!!!
5.TBF je u četvrtak.Imam poslijepod.školu al kao što rekoh,JA ĆU SE TAMO POJAVIT!
U ok stanju il ranjena:),ne zanima me…šalim se,stara mi je nabavila kartu (misla me iznenadit al kad sam rekla da bi nam stari sredio ulaz,priznala je)…E,volim ju.:)
Jupi!!!!!!!Crna,Barby,plavooka spremajte se!!!!!!!!
6. Od sutra (00:08…važno:)) će bit mjesec dana do mojih 15 ludih godina…jupi…:))
7.I sutra mi Barica ima 14 godinica…SRETAN ROĆKASSSSSSSS (malo sam uranila al…:)
8.Danas natjecanje iz hrv…Nas 3 u zadnjim klupama smo pisale zajedno (ne pitajte na šta je to ličilo!)iako sam ja neš ostavila po svome pa…ispadoh da sam :
1. 16039 ROKSA 66 bod.
Hehe,koj sam ja panj…(možda zato što sam uvijek pod ovom «zaporkom»,hehe:)
9.evo nekih fotki:
ja kao mala:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hehe,s grivom,iako sad i nije tak kovrčava:):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
snimljeno poslije telke:
ROKSA u Nami:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mi na Gornjem gradu (ja slikala pa...):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sk8er iz razreda s ovog bloga-luđak:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LUX (nemoj se ljutit!):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucijančanka (hehe,nemoj sizit!)i crna lepota:):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i još meni,klizačka legenda(idol)-Evgeni Plushenko (koj će naravno i na ovim olimp.osvojit najviše medalja):
Image Hosted by ImageShack.us

Niš,to bi bilo sve za jučer,danas i sutra…:)…u petak je ples u školi pa u sub,kad se otrijeznim (hehe,da,zicer:) pišem vam!
Pusica od lude ROKSE…



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (24) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>