Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


četvrtak, 19.01.2006.

Moja malenkost na telki (obnovljen post...)

Danas se dogodilo to sranje-telka i mi-ubojita kombinacija!:)
Hmm,da…evo kak je to izgledalo:
7:32 (ujutro!)-ispred Schule nas pokupila Luce i njen stari.Nas 4 (znači ukupno 6) je nekim čudom uspjelo stat u Škodicu (s tim da sam ja sjedila na Luki.Smrade,bez komentara,molim lijepo!:).Jutarnja gužva na cesti,al to nas nije "pralo" (???),zajebavali se cijelo vrijeme (e striček Čoga.LUDI STE!) dok nas 5 ponosnih klinaca nije izašlo van.I došli do vanjskog ulaza naše prelijepe zgrade HRT-a (hehe) kad portir pita koji smo sad mi (a ne može se uć bez onih kartica,ala na Velesajmu…tehnika…).A eto,mi došli na Nulti sat…Aha,a ko vam je producent,kog da nazovem?!kad evo ti Luke:"Petar (inače,onaj r.voditelj)"
A ja i crna crkle od smiha…ma u k.,kakve on veze ima?!
I lik nas pusti,pa i onaj na samom ulazu i mi sjeli u,kak oni to zovu,Intima bar (koja intima…).I dođe neka ženska i ajmo,idete na šminkanje…
I uđemo mi u prostoriju,kad vizažistica (valjda…) počne jednu po jednu lickat (i Luku na kraju).A kad ono (bila tam telka i 1.program-ono Dobro jutro H.) pita Luka:"Mogu ja vas nešto pitat?Jel smijete vi,ono,nekad gledat i druge programe.Mislim,ipak su,ono,konkurencija…?" Ajme,majko moja…
"A zašto ne?pa nismo mi robovi tu…"…
I tak,dođem ja na red za šminku kad žene meni počne nešto srat,između ostalog,da imam prekrasne dugačke trepavice,da ne smijem koristit maslinovo ulje i tak neke brije…I našminka me (totalno,neprofesionalano…)i uđe,legendarni nam voditelj.Nadam se da ste tog lika vidjeli (crni voditelj Nultog sata po imenu Petar)već jer…odmah sam pomislila,e ovog treba namjestit Smradu :)…i ekipi sam još prije išla na živce svojim komentarima na tog lika,kak ne zna vodit (a i poslije)…e pa,OPET ĆU!!!!
Ugl.vratili se skupa s njim u "intima bar" i počeli brbljat…kad evo ti,mog BEST frenda Luke:"Ja ću vam neš priznat!Ja nisam nikakav pjesnik a većina tu nije".
I bla,bla,bla(ja ostala tajnovita ne rekavši ništa,jea)…Kad Petar (hhh…) pita:
"Ima neko hrabrosti pročitat pjesmu?"I svi šute…i ja Luki,oblikovanim usnama-"Šuti!"…i evo ti njega:"Ima.Ona piše pjesme.Ima cijelu bilježnicu!".I u kurac,kaj ću ja sad…Izvadim to,nađem meni najdražu i "Ok,ajd,pročitat ću.".I lik još neš brijao,kad ajmo,u studio!Ove se počele ubijat (pogotovo Luce) a ja,ni trunka treme (PA JEL TO MOGUĆE?!).Stavil nam lik bubice (one male mikrofone) i usput mi vidio grudnjak jer smo morali provuć ispod (pedofilčina ga još i "pohvalio")…I ajmo,na one vreće,i bum,kreće emisija…
Bla,bla,bla,pitanja,odgovori…i ajmo,telef.pozivi,da li netko nešto želi pitat il (kako PROFESIONALNI voditelj kaže) IZRETICIRAT pjesmu…i javljaju se klinci,pitaju,kad neki mali izecitira pjesmu koju je (kako je rekao) on napiso…
A,kad počne čitat a to pjesma iz čitanke iz 5.razreda…smijeh…
I ja pročitala pjesmu (inače dolje je,pod postom s naslovom Sjećanja) i aleluja,gotovo…Mi se pokupili (i lik,tj.Petar još dao broj…strašno…19 god....je,kak da ne...)i na bus.,s Glavnog do Subwaya (ne znam kak se piše jer ja jednostavno mrzim taj "dućan"…),pa do punk shopa (i nemaju Ramonese s natpisom iza!pa di tog ima????) i u Zvuk na kavicu (lik nam uzeo još 4 kn viška,ma nek ode u mp3) pa šetnja po Gornjem gradu,i evo nas u Panasonicu do Vinceka (tam di je onaj ekran vani u izlogu)."Striček,možete molim vas prebacit na 2.program.Bili smo na telki a kak nismo stigli do doma…a repriza je…"I ok,neka ženska prebaci…čekamo…počne…kad na 40 plazma okolo,MI!!!!
Kad sam ja to vidjela meni temeperatura skočila…Strašno…Nikad više,ni u ludilu…ovak,kamera neke udebljala (mene nije,spasila me crna odjeća) al zato,glas…faca…nemam riječi…
I dođem doma,kad ono,počnu poruke:
"sad kad si popularna ne bi se ni javila.Sjedim u bircu,i vidim neka slatka u Starkama i bum,ti!)";"Vidla sam te na telki!Pa ja poznajem slavnu osobu!";"Dobro zvučiš i izgledaš na tv-u.Žestoka ti pjesma!" a druge,luđe,neću nabrajat…i ok,KAJ ljudi gledaju to sranje od NULTOG sata?!i to većinom,srednjoškolci?!E,pop….la sam…a usput,pol škole gledalo,profa im dala…i pljeskali poslije pjesme i svi,kak sam najbolje ispala…ma jesam k.to nisam bila ja!
To bi bilo sve,evo po 6.put gledam kazetu i ljudi,NIKAD NEMOJTE NA TELKU AK STE U PRVOM PLANU I S TIM MUTAVIM BUBICAMA!!!!!

Da,dobili smo nove profače…jedino su fizičara ("Yurksa":) prebacili za matišu…al novi iz zemljopisa i povijesti…lik je predobar profač a tek ovak…
ima 26,izašo iz Lucijanka sav ponosan i sretan (duboko sam uvjerena da je malo zmuljao:)…Happy jer ga Crnobrlja nije srušila nego pustila s 2 i 3…
i na kraju nam preporučio,ak baš želimo il moramo,MIOC…ili Lucijanku…
(ok,sad vam je jsano zaš mi se sviđa…:)…

Ok,pretjerala sam malo (da,malo...) al puštam vas (hehe) uz zvukove "No feelings" mojih Pistolsa
("I've seen you in the mirror when the story began
And I fell in love with you I love your mortal sin
Your brains are locked away but I love your company
I only ever leave you when you got no money
I got no emotions for anybody else
You better understand I'm in love with myself,
Myself, my beautiful self
A no feelings
A no feelings
A no feelings
For anybody else…")
i uz nadu da vam ovo neće pogoršat dan:
JA SAM PREZGODANNNNNN!I NIKO MI NIJE RAVAN!

Pusa od…Rokse…



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (13) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>