Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


nedjelja, 27.11.2005.

PUNK ROCK WILL NEVER DIE

-->pjesma u izvedbi The Gonadsa,ludnica je…

Stara ne može nać karte za Valjak:) pa ćemo najvjerovatnije morat kupovat nove.Čula sam da su 150 kn al boli me,obećala mi je.Zapravo,meni se više ide na TBF (na znam why) al moram otić na oba 2 jer ću se inače ošišat na ćelavo (ne šalim se) na što će mnogi past u nesvijest…:)
Stara mi je zaprijetila da ak ocjene ne budu ok (znači,po njenom 5.0) da niš od koncerta,ni jednog ni drugog.E da ne bi,pobegla bum od doma ak treba sam ću se pojavit u Domu sportova ta 2 dana…A ocjene su mi tak i tak prosječne (dosad nijedne 3,2,1) iako se još neš može i promjenit…Ma otići ću,milom ili silom…uopće me ne zanima…:))

Jučer,roćkas od crne lepotice…Prvo smo otišli do dvojke na pizzu,požderali ju ko ludi (iako sam ja samo jedan trokut:)) i frendu (stripomanijaku) koj je poslije došao nismo niš ostavili.Bitno da su svi uredno zapalili:)(osim mene i frendice)…E onda smo se kod Ribnjaka spustili dolje,neki tip prošo i svi se zasrali da je skinjara a obrijani u šminkeraćama (naš naziv za šminkerske šuze,pačotice i to…).I tak došli do trga i zapalili do Mimare.Naravno kak je sve mokro nijednog frika tam pa smo se cilo vrime zajebavali (čak je od lepotičinog Ritza bratić prošo pa smo još vikali liku).E onda frendici došo dečko (e taj ste poljubac trebali vidjet,meni su suze od smiha išle)i kud ćemo mi nego u GAP.Nismo imali blage di je to al snašli se mi…A onda,ulaz 30 kn,pa jebote…i tak mi opelješili lepoticu i ušli.Pa to je gore od Besta.Nas 3 ušle u wc kad ono,cura u nesvijesti,ostale ju pokušavaju zbudit.I onda se digne i povrati (jednoj po čizmicama pa je skoro ubila Boga u njoj)…baš je odvratno…
Ok,pleše rulja(svaka čast debilima na podiju,pa to je prestrašno.otkud njima hrabrosti da se popnu gore i izigravaju kretene?!e,nevjerovatni su:)),pljuga,bari se sve u šesnaest al kad vidiš te cure,pa klinkice od kojih 13 god.koje su blaži oblik kurvi,ljudi meni se to gadi!i ti tipovi koji oblijetavaju okolo željni zna-se-već-čega (li,onog-čije-se-ime-ne-spominje:)previše ja čitam tog Pottera:))…I na znam uopće zašto ( na moju/našu sreću) nakon ma ni pol sata izađemo i odemo na Šalatu.Na kraju ni ne uđemo u taj Mambo (da ja uđem unutra mislim da bi odmah za 5 min došla hitna) i stanemo se na stepenice s pogledom na klizalište (niš me ne pitajte!skoro sam otišla posudit klizaljke i…),ovi zapale a ja gledam jednog frika koj kliže…fenomenalno…(primjetih ga još i prošli put…zakon je…).i dođe lepotičin bivši do nas (ajme strave) i počne brbljat neš…i odemo na trg (nigdje mutavog tramvaja a ja već kasnim),kad neko meni:»Evo ti starog».Pomislim,koje sam ja sreće,i odem s njim…

Ugl.poanta svega (namjerno pišem da bih iživcirala dotičnog smrada,ja mislila da smo riješili tu temu smrade…) je,živio mi ti ROCKu (baš i ne može roče:)),PUNKu (panče:)),živjele moje starke,živjelo klizanje (HVALA ti što me spašavaš od onakvih mjesta za izlazak:)),živjeli svi normalni kojima je drmanje guzicom da nekog zadiviš,u nekom zagušljivom prostoru besmisleno (rađe drmajte nečim drugim:)),i na kraju,živjela pljuga jer mi frendice ne bi mogle bez nje…:))
I ljudi,nikad se ne nemojte ponižavat u onolkoj mjeri da vam onda poslije bude žao i da snosite neke posljedice!

vaša filozofica ROCKERICA :)



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (7) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>