Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo je samo moj svijet...

Tko sam ja?! 17-godisnjakinja koja je ranim ulaskom u pubertet napokon otvorila oci i spoznala ovaj zajeban svijet...spoznala težinu ovog života...shvatila da je jedna mala jedinka sa nebesa gledana kao jedna skoro pa nevidiljiva točkica...znači,jedno ništa na ovom svijetu...doslovce nevidljiva...
prisiljena glumiti...smiješiti se...a iznutra tonuti...
moja malenkost->
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

something about me...

->ja sam/Ich bin/I am Andrea
(komuniciram na ta tri jezika pa...)
->Zagreb grad (priča sa zapadne strane)
->rockcve@gmail.com
->rodena sam u jednu tmurnu ponoc i 8 minuta u 3.mj.godine ´91.
->po horoskopu sam ribica
->sviram klavijature
->moji hobiji:
masiranje staraca (psihicki)
fotografija
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

(zimi) klizanje
izležavanje,izležavanje i samo izležavanje...wink
->profesionalno sam se bavila brdskim biciklizmom (koliko to god profesionalno bilo...:),al eto,uz srednju ništa ne ide:)

->mrzim:
1.svoju kosu
2."macho frajere"
3.narodnjake
4.dim cigareta
5.svoju sramežljivost
6.guste sokove
7.sve što muči prave žene (ovom tvrdnjom nisam izjavila da sam jedna od njih!:)
8.OVU USTANOVU
...

->ovisnica sam o JAMNICI (al doslovce,ovisnica)
->ne pušim,ne pijem nit se drogiram (jednostavno,ne privlači me ništa od toga...iako većina mladih redovito konzumira nešto od navedenog...i ak moram,podržavam to...)

->sve omiljeno:

->otok-VELI LOŠINJ!!! (kad ostarim,evo me tamo)
Image Hosted by ImageShack.us
->naj koncerti-Coldplay live in Wien (24.9.2008),The Doors experience (Boogaloo,2006/2008),Parni valjak (20.12.2005.-30 godina,dom sportova)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

->FILMOVI:Into the wild,Društvo mrtvih pjesnika,Prije svitanja,Taxi 3,Zelena milja,Dan poslije sutra,Renesansni čovjek,Dom na zemlji
->KNJIGE-Mi djeca s kolodvora ZOO , Umijeće ljubavi , Hi-Fi , Sretno dijete,Sofijin svijet
->IZREKE:
"Nismo na Zemlji kako bi bili sretni,ovdje smo kako bi
iskusili mnoge stvari!"

"ROCK mora mijenjati svijest mladih kako bi oni mogli
mijenjati stvarnost!"

"Ne moramo posjetiti ludnicu da bismo našli poremećene umove;
naš planet je duševna bolnica svemira."

"Budi vrlo pažljiv da ne izgubiš ono što osjećaš.Pazi,tvoje je hrana jednostavna i stvarna.Zalijevaj cvijeće koje ti raste pored puta dok vodiš
svoje vizije u raj a raj je u tvom umu"
-Jim Morrison-

"Čovjek u trenucima nesreće traži utjehu u tome što svoju tugu sjedinjuje s tugom drugih.
Čovjek ima veliku prednost što se ne može sresti sam sa sobom u mlađem izdanju."
Kundera (Šala)


četvrtak, 15.09.2005.

Novi blog,novi pocetak...

Vec je kraj drugog tjedna pakla i vec mi je dosta te ustanove!
Ljeto pri kraju,opet manjak spavanja i opet sve vise sranja.
Vec se dogodilo nekih losih i ajmo reci,dobrih stvarcica...
1.Stara me neki dan isla upisat u VOX i naravno,ko ce drugi upisivat neg Mile (HP).I tako stare nije bilo sat vremena (obozava tog frika) i onda se pojavila.Kak kaze,popricali su si malo i tak je frik obeco da nama,dugogodisnjim polaznicima vox-a ponekad moze nabavit karte za koncerte u Zg-u.Jupi!
2.Posvadala sam se s dobrim frendom jer sam u zadnji cas odustala od zajednickog izlaska i sad se ne javlja vec 2 tjedna a ja mu,bas za inat,ne zelim poslat poruku...trebam li?!
3.zadnji tjedan praznika (joj,kad se sjetim te slobode...) sam bila dadilja i za 5 dana po 6 h zaradila (i potrosila) 400 kn.
4.Bila sam u ned na Jarunu (Terri Fox-ak se tak pise) i optrcala a zatim odvozila cijeli krug.Je da sad ne mogu niz stepenice :)...
5.U jesen koncert TBF-a u maloj dvorani Doma sportova.Skupljamo ekipu pa ko hoce (i ko zna bar 1 pevaljku-da se ne sramotimo:) nek se javi...
6.Procitala sam jednu neobicnu knjigu-Gospodar lopova koja me jebeno zainteresirala.Evo vam pocetak:

"Odrasli se ne sjecaju kako je to bilo
dok su bili dijete.
Mada tvrdili suprotno.
Oni to zacjelo vise ne znaju.Vjeruj mi.
Sve su zaboravili.
Koliko im se onda svijet cinio vecim.
Kako im je bilo tesko popeti se na stolac.
Kakav je to bio osjecaj,uvijek gledati odozdo uvis.
Zaboravljeno.Vise to ne znaju.
I ti ces to zaboraviti!
Ponekad odrasli rado kazuju,kako je bilo lijepo
dok su bili djeca.
Cak i mastaju da se vrate u djetinjstvo!
Ali o cemu su mastali kad su bili djeca?Znas li to?
Uvjerena sam kako su mastali o tome da vec jednom odrastu!"

Cornelia Funke



| kreni oštro,uzmi stvar u ruke (8) | moj život ne ide na papir | # |

<< Arhiva >>