Linkovi

manjinjorgove misli

17.09.2014., srijeda

moj galebe

Upicanija se ja samo tako.
Otusira se, ostriga nokte,
cak i na nogan ostriga nokte,
Obuka cista mudante,
ciste rabatinke,
ganjc novu majic, nisan je jos ni opra otkad san je kupija
Podasisa dlake u nosu i u usima,
sredija frizuru da mi ove cetri dlake na glavi izgledaju kada ih iman sedan.
Obrija se, navonja sa oni pino silvestre,
stavija 100 kuna u takujin.
I tako redan i uredan krenen ja veceras u grad,
kad sritnen susida Matu zvanoga Mate klempo i pita on mene:
kume dices ti tako sredjen?
A ja njemu:
kume Klempo ijen gradu u lov na zene.
Nemoze kaze kum Klempo proglasen je lovostaj.
Ma kume bice ti mene zaebaes?
Ma nisan kaze on, cuja san to na svoje usi, a vidi klikesumi, ako ja necu cut, koce onda?
A onda nista idjen ja doma i fala ti kume na informaciji i ako jos sta cujes korisnoga javi i cuvaj usi jer ti si nase uvo u svit.


- 20:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2014 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga