body heloucek... - cause i´m a supergirl....and supergirls don´t cry... - Blog.hr body

heloucek...

Evo nju blog. Neznam zas. Tak mi malo dode. Mozda me opet prode(brzo)tak da se ne cudite ak ga uskoro zbrisemludStavih ovaj predobar dizajn...bar meni. Odlucih pisati malo bolje postove neg na prethodnim blogovima i sad dok me jos drzi ova neopisiva zelja za samostalnim(kazem samostalnim jer vec imam blog sa mojom najdrazom ančicom(tvrdo č) - kliknicerek)blogom cu se bas potrudit oko njegaeekUgl...stavljat slike necu prije neg kaj ih stavim na blog s ančicom(tvrdo č) jer ih tam vec obecavamo 100 god pa nikak da dodu na rednonoI tako. Aj komentirajte me pjizach:) BUdite mi pozdravljeni od menezubopusa!kiss

14.11.2007. | 20:47 | | 7 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ko pise po ovom blogu??:)

Jedna cura :) Najvise voli jest kekse s ledenim cajem!lud Ide u skolu, osnovnu, oke skolu sa oke ljudima ajmo rec:)ima uskoro 14 godina(samo sto nema:))
Evo prvo lice:):Daklem.*Muzika*dada...jako bitno!!:) Cesto dobivam minuse iz zadaca i bjezim s vjeronauka al bitno da ja imam 5(i da sam ziva:)).Mrzim kad si ne stignem stavit olovku za skolu! Ponekad ujutro kad se prije skole probudim pozelim da istog trena zaspim i nikad se vise ne probudim. Knjige ne volim citat i zalim zbog toga jaaako i nadam se da ce se jednog dana to promijenit. komunikativna sam(pricam i kad treba i kad ne:)),optimista, rijetko sramezljiva al dogodi se i jaaaako volim kit kat whiteXDImam oke starce koji mi dopustaju dosta toga. Ocijene su mi, a sad, pa oke. Ak ikad dobim 5 iz kemije penjem se na vrh brace domanija i vicem : "ja sam car"!(apdejt:dobila sam 5 i neposredno nakon tog me pitala i dobila sam 2 tak da ovo ne vrijedi dok ne ispravim 2!:))Mrzim kad me zovu prkou, prkov, čikita!!! jer ja to nisam, ja sam jednostavno perkov il ak bas ocete petra:)Obozavam svoj stan, svoju sestru,svoje frendove a ni starci nisu loši:)Trenutan cilj mi je upisat se u gimnaziju, malo narast:)) i sto vise uzivat u zivotu
Budite pozdravljenimah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us