Manipulacije uma

Manipulacije uma

27.10.2006., petak

Automat

Umorna sam, tuširanje i spavanje..sutra je novi radni dan..
radni ili ne radni, doma ili na poslu meni je uvijek radni.
na posao, poslije stan čistiti, predjem neki dan krpom po
podestu a krpa crna..smračilo mi se ka da nikad nisam čistila,
a često mi je krpa u ruci pa se sama sebi činim kao automat
voš women,morat ću ovaj vikend još i čistiti, a vikend..
moš misliti vikenda..nedelja uvijek radna barem kuham ako
ništa drugo ..kad ću se ja odmarati..kad umrem čini se,
zaključak je..jebiga..ops..
a ja bi tako rado malo ljenčarila najradije u tvome krilu
ali budući da je to nemoguće onda barem u nekoj ležaljci
obasjanoj toplim zrakama sunca,sa slušalicama u ušima..
GG pjeva..i jedan pasoa sa naranđinim sokom tek toliko
da me malo oplete po mozgu da manje manipulira, da se
opustim..bez cvrčaka jer mi oni, ma kako se nekome činili
pjevači ljeta, idu na živce ..a možda i ja nekome idem na živce
..pritisnite gumb

21.10.2006., subota

Uči se do kraja


U zadnje vrijeme se stalno zapitkujem
o razlogu ponavljanja obrazaca,
i što mi je na duhovno-astralnom nivou
naučiti od njih?
Naučiti ili zaključiti?

08.10.2006., nedjelja

Preko fenstera

Ne pitaj!! Veliš...
Koja normalna žena nebi upitala i
skoro dvije godine glumila da ne zna?
Ima li takvih? Nema nitko osim mene,
sigurna sam, nema takvih.

Jesi razmisljao? Nisi opet, znam,
jer da jesi nebi me osudjivao što
želim znati,nebi govorio da moje
pitanje ako ga ne zaboravim..
donosi kraj..
Kraj čega?
Ljubavi?

Ne to nije ljubav..
Osudi me ako zelis,
osudio si ii sebe
postavila bi opet pitanje..
koliko se voliš i znaš li
voljeti sebe..
ne opravdavaj se ponosom,
ne opravdavaj se strahom,
sve to ne smije biti jače od ljubavi..

Zar bjezanje od ljubavi ima smisla?
Osudi me ako ima!



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>