Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRy OoUuYe

by °°Sweetest girl°°

my friends

About me
Zovem se Nina.Idem u 6a razred.Prezime sam zaboravila.Volim svoju obitelj,frendove,rock hip hop od mjuze i pop, hranu piće sportove kojima se bavim simpatiju i tako daljeMrzim bube!!,cjke makr koju znam slušat,sve vrste ribe i morska bića,bezobrazne bahate i one koje se jakoooo puno preseravaju znam takve ljude al neću ih spominnjat da se ne naljute al nije Ivana.Kaj više moram reć





Laura
Cura je zakon,zna se zezat a i živćanit pa joj se nemreš približit al to je sam kad ima pms.Uvije je tu kad je trebaš ka se plačeš i kad si sretan.ona mi je best fendica

Image Hosted by ImageShack.us


Valentina
Kod nje se može reć da je isto super stalno se smije a nikad ne plaće to mi se sviđa.Zna se zezat uvijek se smije al se ljuti kad joj nedaš mob

Image Hosted by ImageShack.us


Manda
Manda je išla samnom od jaslica u školu al se presilila u 5 u Zaprešić.O njoj se može puno reć.Uvijek se smije i zna te zabavit.Ona je totalno opićena al je cura super

Image Hosted by ImageShack.us


Paula
Durilica(šala)al ponekad stvarno se duri jer ona to tebi napravi pa joj ti vratiš pa se naduri to nekad radi al cura je ok i uvijek je spremna za zabavu.


Image Hosted by ImageShack.us


Marijana
Ona mi je frendica sa mora.Voli ćitati i obro zna engleski,od nj imam veliku podršku. Odlično pliva.Ona plivanje trenira 8 godina.Cura je ok

Image Hosted by ImageShack.us


Laura S.
CUra je cool.Plačljivica(šala).Mislim zna se rasplakat kad dobije lošu ocjenu,al nema veze.Jedna zamjedba.Nikad ne pusti kosu iz repa a tada joj je odlično no neće ona od 5 razred kosu nije ispustila iz repa.

Image Hosted by ImageShack.us


Lea
Lea je cura ok.Nevjeruje u horoskop čudno kaže da je božje djete aj cura ok.Dobraje za priću.I ne ću više govorit da se jedna cura nebi naljutila

Image Hosted by ImageShack.us


Ivana
Sad smo si opet dobre...al ne baš ono kao i prije.Ona je sasvim ok i sad mi je bolja neg prije,sam me živcira šta stalno pleše(ponekaad ok al stalno???)
Image Hosted by ImageShack.us




Nika
Ona ide sa mnom na plivanje.Oduvijek smo si bile dobre i sad smo.Cura je sasvim ok.Nemam kaj više reć osim da mi je među najboljim frendicama sa plivanja i dobro pliva.cura je super...sve 5

Image Hosted by ImageShack.us


Dora
Ista stvar kao i Nika,al se voli puno zajebavat al cura odlično pliva
Image Hosted by ImageShack.us


Ema
uf...durilica(šala) al se zna al nema veze.Ona je super.Neznam više kaj da kažem.
Image Hosted by ImageShack.us


Ivana
Ona ide s mnom na plivanje.Plavuša.Cura je odlična ni za nju neznam kaj da kažem
Image Hosted by ImageShack.us


Ana
uhu...s njom nisam bila u 5 razredu dobra al sad smo se skompale i zbog toga mij e drago.Volim je zezat.Cura je zaljubljena u Josipafinomouthwash

Image Hosted by ImageShack.us



Lucija
Cura je zakon.Stalno se neš ceri.Takneš je već se ceri al je super i zna te zabavit.



Image Hosted by ImageShack.us


Mirjam
eh...cura je ok.Dobra je za razgovor.Puno njih govori da je ona neznam šta a meni ja sasvim ok

Image Hosted by ImageShack.us




Brigita
Ona odlično igra košarku i ide sa mnom i Lucija.Brigita i Lucija se srtalno svađaju al su sper a i smješne su.

Image Hosted by ImageShack.us


Iva
Ona ide sa monom na plivanje.Nova je.Odlično pliva.Ona je meni super.Tek je nova pa nemam baš puno za reć

Image Hosted by ImageShack.us








Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
blogove koje treba posjetit

Naručeni avatar





ja
ivana

laura

nika
barby
manda
sonja
mirjam
[nice blog

nijewazno
maty

Hit Counter
Hit Counter



Forum.hr
Monitor.hr


AVATRI!!!
























Sve o meni
Ime:NIna
Naj frendovi:Merzonja,Šimun,Šandi,Martinović,Loris
Naj frendice:Laura,Ivana,Marijana,Paja,Nika,Valentina
Slušam:Avril,Ciaru,Black eyed peas,Pepelse,Rihannu


bigoo.ws - Clock Generator

Free


kakv vam je moj blog
Tak tak
onak
ok
dobar
super
jadan
grozan
pre super
  
pollcode.com free polls



Free Myspace Layouts



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Myspace layouts





AvatarMagic.com


Free Myspace Layouts



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




AvatarMagic.com




Myspace graphics




Myspace layouts




Free Myspace Layouts





Myspace layouts





Myspace layouts




Myspace layouts




Myspace layouts




Myspace graphics




Myspace graphics

utorak, 06.11.2007.

AVATARI!

E ljudi radim avatare pa navalite,i sam neš neznma radit one koji se pomiču i morate mi javit kada ga uzmete jer prijavljujem vas adminu




url=http://imageshack.us][/url]





PRIMAM NARUĐBE

- 12:18 - Miss u SaMo(26) - PrInTaJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.