nedjelja, 04.06.2006.

Frendovi i frendice...

Znate svi za ono: u nevolji se poznaju prijatelji, e pa ja po tome imam samo par frendova. O glazbi sam gore napisala. Kad nekome trebam za nešto odma ej niki di si kak si ti meni..., a kad im ne trebam skri se u mišlju rupu, nemaš ti pravo glasa, goni se, prostače ti... Samo je Marija tzv. Maca bila uz mene kad mi je bilo najteže. Zbog glazbe sam sa svim živim i mrtvim u svađi, tučem se..., a jedino je Maca uz mene tada. Dečki skoro svi to slušaju, pa od njih nemrem tražiti ni dobiti podršku. Od cura tzv. frendica bi to isto trebala očekivati, ali ni to ne dobijem, od svih 9 (ima nas u razredu 11). Mislim, međusobno se svi svađamo, ali kad je 6.a protiv nekoga, svi smo složni i skupa.

IL – kakti mi najbolja frendica (moš si mislit) vikala je po busu pusti narodnjake, pustite, pustite...., a znala je za moj stav o tome. Isto tak mi kaj god posudi od mene ne vrne, kad si kupim nekaj ili dobim, uvjek nađe nekaj kaj kakti ne valja... Meni se ni njezine stvari neke ne sviđaju, al sam ju poštvovala, pa velim, baš ti je ljepo... P.S. ak do sad to nisi znala, sad ti velim.

S.–Kad dobi novo nekaj, to cijela škola mora znati, za svaki slučaj im ponovi 5 - 6 put. Hvali se kak ona sve zna inače i na kompu, a da napiše 3 reda treba joj 5 minut. Neću ovdje ju javno sramotit ni prigovarat kaj mi je napravila kaj joj nikad neću oprostit, ali Bog ima za sve kaznu.

Luka – pomogel mi je izradit ovaj blog, hvala, ti si mi cool frend,Čestitam ti na ocjenama!!!! Thanks for everything!

Ostale cure su mi donekle dobre – nisu ni sim ni tam, al bar fala Bogu nisu protiv mene.

Maca – najbolja frendica koju sam ikad vidla ili upoznala. Mršava je, malo višlja od mene. Tu je uvjek kad ti treba podrška, ne vara, ne krade, najbolja je! Sve radi umjereno, mislim, slobodno se pohvali za nekaj, ali ti ne nadmeće to, nikad! Ima malog slatkog cucka Dinu.

- 18:16 -

Napiši nekaj pametno, ali može i bedasto !!! (0) - Uključi printer i malo mu daj slobode da isprinta ovaj post !!! - :=)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pogledaj, a onda sakrij komentare !!!

Opis bloga

Ne podnosim srpske narodnjake, moj život cijeli...





Koliko je sati ??????





NNutty
IInnocent
CCheesy
OOld
LLuxurious
EExhausting

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Luka :-)
Cvitko :-P



Black Eyed Peas - Pump it








Black Eyed Peas - My humps









Moje ime je :



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





Free Hit Counters