petak, 02.06.2006.

O meni...

Bok ljudi! Ja sam Nicole. Živim u Kašini (zg selohrvatska). Škola mi je udaljena oko 2 km (1,24 milje), kao i prva cura iz razreda, oko mene žive samo dečkibang. Lako od svega odustajemheadbang, pa sam tako na početku 6. razreda išla na akrobatski rock'n'roll, sviranje, ministriranje, badminton, zbor, novinarsku,... Sad idem samo na sviranje – sviram klarinet u limenoj glazbi DVDa Kašina i ministriram u Crkvismijeh. Išla bi i na novinarsku ja, ali nemamo više prostorano.

- 16:58 -

Napiši nekaj pametno, ali može i bedasto !!! (0) - Uključi printer i malo mu daj slobode da isprinta ovaj post !!! - :=)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pogledaj, a onda sakrij komentare !!!

Opis bloga

Ne podnosim srpske narodnjake, moj život cijeli...





Koliko je sati ??????





NNutty
IInnocent
CCheesy
OOld
LLuxurious
EExhausting

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Luka :-)
Cvitko :-P



Black Eyed Peas - Pump it








Black Eyed Peas - My humps









Moje ime je :



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





Free Hit Counters