mania

ponedjeljak, 16.01.2006.

Sport Vs. Crkva

Odlazak na spavanje u subotu u 23 sata da bi se mogao probudit u nedjelju ujutro u 10 sati, popit kavu, jest, pogledat Janicu Kostelic na koju sam stvavio 200 kn da će se pustit prva...Sve divno i krasno, upalim Tv, drugi program:repriza Hercula Poirota, nakon toga misa.Skijanje 0 bodova!Misa, pa za koji kurac misa?Najveća sportašica koju ju svjet i Hravatska vidio zamjenjena nedjeljnom misom!Ludnica!Mogao sam gledat skijanje na HRT+, kojeg fala kurcu ima eventualno 100000 ljudi u Hrvatskoj, ili na Sloveniji 2 koja nekim slučajem nije prenosila misu iz broda.Neočekivano kakva Janica i je, od skijašice koja je u prijašnjim superveleslalomima bila oko 20 mjesta, u nedjelju je neočekivano pobjedila!Ja sam dobio svojih par tisuća kuna na kladionici, al to mi nije to jer ja sam htio gledat SKIJANJE NA TV-u u izravnom prjenosu, a ne misu!Tko je htio uživat i pratit misu, mogao je to otić u Crkvu pa tamo pratit, ionako svako mjesto ima svoju crkvu!

- 18:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #