.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


ImageChef.com - Create custom images

sve o meni,mojin prijateljima kojih je jako puno...
o skoli,ljubavi...ma o svemu...citajte i sve cete doznat...wavecerekthumbup
na početku su moje slike,a dole od mojih voljenih prijatelja
27.02.2007


evo na pocetku.....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



ja i moj prika barač
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



inace ocajnicki zelin probit taj sugavi
jezik,ali....starci su mi problem...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

O MENI:
IME:aneLLa....
PREZIME:zar je bitno???
SKOLA,RAZRED:1.c....NAZOR
VOLIM:sve sta vole mladi,izlazit,ludovat
plesat(bavin se pleson) plesen u noe...
volin prijatelje i posebno jednu osobucerek
NEVOLIM:skolu ka i svaka normalna
osoba(po meni),ucenje...nevolin glupe,umisljene
iskompleksirane osobe...sta jos??
kad se sitin napisat cu....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


ImageChef.com - Create custom images
evo ovo san van ja...
luda san i niko mi nista ne moze...haha
Image Hosted by ImageShack.us

ja sa topon(kralj od covika...thumbup)
Image Hosted by ImageShack.us


ja i antonela
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us










Marija Serifovic
Molitva

Ni oka da sklopim
postelja prazna tera san
a zivot se topi i nestaje
brzo k'o dlanom o dlan

K'o razum da gubim
jer stvarnosti ne primecujem
jos uvek te ljubim
jos uvek ti slepo verujem

K'o luda ne znam kuda
ljubavi se nove bojim
a dane, zive rane
vise ne brojim

Molitva, kao zar na mojim usnama je
molitva, mesto reci samo ime tvoje
nebo zna, kao ja koliko puta sam ponovila
to nebo zna, bas kao ja
da je ime tvoje moja jedina molitva

Al' Bogu ne mogu lagati
sve dok se molim
a lazem ako kazem
da te ne volim

Molitva, kao zar na mojim usnama je
molitva, mesto reci samo ime tvoje
nebo zna, bas kao ja koliko puta sam ponovila
to nebo zna, bas kao ja
da je ime tvoje moja molitva

I nebo zna, bas kao ja
koliko puta sam ponovila
to nebo zna, bas kao ja
da je ime tvoje moja jedina molitva
da je ime tvoje moja molitva








Image Hosted by ImageShack.us


Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

ImageChef.com - Create custom images
MOJI PRIJATELJI....
prva je moja antonela,ona mi je najbolja prija,
odlicna osoba,uvik ce ti sve dat,napravit.....
ma sve naj,naj... bas je lipa ka sta vidite i zgodna...
ma ja nju puno jojin;o)cerekyes
Image Hosted by ImageShack.us


ovo van je mia...super je zenska totalno...
ka osoba opcenito..lipa je...
ma superwink
Image Hosted by ImageShack.us

sljedeca je.....ivicka...
odlicna prijateljica,slatka...
samo sta uvik kasni,al nema veze
ipak je ja volin....yes
Image Hosted by ImageShack.us

ovo van je baranka(kike)
opicena zenska samo tako....
lipa...ma odlicna!thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

moja jodica...ivanakiss
ooodlicna osoba,prijateljica...
lipa,smisna....ipak je ja
najbolje znan..heheyes
Image Hosted by ImageShack.us

i sad....secer na kraju...jelena....
zenska je predobra ka osoba
i sve ostalo...
thumbup
Image Hosted by ImageShack.us



bruna i ana....
dvi odlicne zenske iz c razreda....thumbup
pusakiss
Image Hosted by ImageShack.us

eee....evo van je karlo...
nezelin ga puno falit..umislit ce mi se
heh....ma...super je on!!greedy
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je tuksy(tukic)...on je predobar..
odlicna osoba,prijatelj....thumbupyes
Image Hosted by ImageShack.us

baleta(nazi)
odličan prijatelj..ma legenda od čovika...
inače..zauzet..heh
Image Hosted by ImageShack.us


ovo je topa....
imate gore njegovu sliku...
isto teška kraljina....thumbup
Image Hosted by ImageShack.us




kad nabavin jos neke stavit cu,muske
i drugo...wink....










Free Music

moje stvari...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



ImageChef.com - Create custom images





Glittery texts by bigoo.ws


Image hosting

Image hosting


ovo mi je nekako bilo zanimljivo...mmm


MySpace Layouts

MySpace Layouts


a ovo??hm...??


MySpace images

MySpace images








image hosting for myspace

image hosting for myspace


Image hosting

Image hosting




MySpace images

MySpace images



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



myspace layout

myspace layout



Bigoo

Bigoo




MySpace

MySpace



free image hosting

free image hosting



MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace








hm...???cerekthumbup
Friendster

Friendster


Images for your blog

Images for your blog


MySpace Layouts

free image hosting

free image hosting

www.bigoo.ws">MySpace Layouts




Milica Todorovic
Zasto cura sedi sama

Zasto mala sedi sama
zato, zato sto ga voli
ona voli, on je presao

On je vetar u mojoj glavi
cas me przi, cas me hladi
neka hladi, neka przi
sve ce srce da izdrzi
jer on, on je zvezda sto i danju sja
i odgovor zna

Ref.
Zasto cura sedi sama
kad joj dragi nije dosao
zasto kad je tako lepa
nema ko joj ne bi prisao

Zasto mala sedi sama
zasto kad joj nije dosao
zato, zato sto ga voli
ona voli, on je presao

On je leptir u mojoj kosi
cas odleti cas doleti
neka ide neka leti
vrati ce se kad se seti
jer on, on je zvezda sto i danju sja
i odgovor zna

Ref. 2x

ljubavne pisme....

ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema ko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu,
nazovi me ja bit cu tu!!cerek

danas plakat necu,suze nisu lijek,
ali pamti rijeci ove;"voljet cu te zauvijek...."
danas lazem sebe,dobro mi je bez tebe,
ali srce tajnu krije,nikad gore bilo nije....

NO PEOPLE-NO LOVE
NO LOVE-NO SEX
NO SEX-NO CHILDREN
NO CHILDREN-NO PROBLEM!!

dugo sam plakala nad tvojom slikom
dugo sam ceznula za tvojim likom
tiho te zvala u tamnoj noci
iako sam znala da neces doci...

volim your eyes
zato sto su very nice
malcice look at me
poslje svega don't forget me
srce mi tik-tak for you
becouse baby I love you.....

postoji samo jedna
pametna droga na svijetu-LJUBAV...
ako zelis,ja cu ti biti diler....

oprosti mi sto moje oci jedva cekaju da te vide
sto moje usne jedva cekaju da te ljube
samo te nesto moja dusa moli,
oprosti mom srcu sto te
najvise voli.....
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image hosting

Image hosting

Myspace

Myspace


Myspace

S. Valentine images






slovo A je najljepse slovo na svijetu
slovo A je kao ptica u letu,
slovo A je urezano u srce moje,jer na
slovo A pocinje ime moje(tvoje)...cerek
www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Volim te ludo,volim te jako,
ne moze ko ja voljeti svako.
Voljela sam te,volim te jos uvjek,
voljet cu te mali,voljet zauvjek...naughty

image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images




image hosting file

image hosting file




Images for your blog

Images for your blog


zna se koga.....cerek


pisme..

Myspace layouts

Myspace layouts






Djogani
Jagode sa slagom

Lako je tebi
ti izlaz nadjes lako
odes i ostavis mi
bolne uspomene

Ne mogu lepo
da zaboravim tek tako
ja svoje sutra pisem
kao proslo vreme

Ne, ne mogu lepo
da zaboravim tek tako
ja svoje sutra pisem
kao proslo vreme

A da si makar bio los
da imam razlog da zaboravim
ne bi u meni bio jos
nasla bih snage da ozdravim

Ref.
Voleo si jagode sa slagom
onih dana
kada si ih uzimao kradom
sa mojih usana

Okrenem se, svuda oko mene
i posle tebe ti
kako reci da je nase
proslo vreme neznosti

Cudno je kako
ljubav brzo bledi
sad mi drage pesme
tako tuzno zvuce

I kad zagrmi
bol mi dusu sledi
a tvoj me zagrljaj
cuvao do juce

I kada zagrmi
bol mi dusu sledi
a tvoj me zagrljaj
cuvao do juce

A da si makar bio los
da imam razlog da zaboravim
ne bi u meni bio jos
nasla bih snage da ozdravim

Ref.

Moja ljubavi




Donna Ares
Ubila me tvoja nevjera

Kako da odem kad nesto drzi me
ko da mi nebo salje najgore
ma sta je to u pogledu tvom
tako neodoljivo

Ko da mi srce nije kucalo
od onog dana kad puklo je na zlo
pa si mi karte stavio na sto
pa si dosao sa njom

Ref.
Ubila me tvoja nevjera
nije ova pjesma ljubavna
kako si me malo volio
ovoj ptici krila lomio

Ubila me tvoja nevjera
nije ovo pjesma ljubavna
kako si me malo volio
ovoj ptici krila lomio, slomio

Kako je ljubav cudno naivna
prvo te mazi pa sakom udara
pa zar sam slijepa pokraj oka dva
oka bistra zelena

Ko da mi srce nije kucalo
od onog dana kad puklo je na zlo
pa si mi karte stavio na sto
pa si dosao sa njom

Ref.

Ref.





Laka

Sutra ces, znam, da se vadis
ti od svih drugih bar to bolje radis
ma imas razloga puno
kad morao si s drugom da se sladis

Koliko pala sam nisko
ti ces zbog mene, veruj, barem isto
u srcu ovom od stakla
tu gde si bio nocas sve je cisto

Za sve te prevare
puno ti dodjem
nek te zaboli kad kraj tebe
s drugim prodjem

Ref.
Laka bicu ove noci
bas takva svom bolu cu pomoci
luda nisam s tugom da se borim
samo idi, srce mi zatvori

Laka, nek pricaju ti sutra
sa kime ja bila sam do jutra
i neka me ima duplo gori
a ti od ljubomore izgori

Sutra ces, znam, da se kajes
i sto i jednu poruku da saljes
i mislis, ja cu ko uvek
da uzmem slatke lazi sto mi dajes

Koliko pala sam nisko
ti ces zbog mene, veruj, barem isto
u srcu ovom od stakla
tu gde si bio nocas sve je cisto

Za sve te prevare
puno ti dodjem
nek te zaboli kad kraj tebe
s drugim prodjem

Ref. 2x
MySpace

MySpace



pratim te...


Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te
(3x)
Myspace

Myspace




Lana
Na pola

Ova nasa ljubav bol ne priznaje
i kada boli do kosti nimalo da popusti
gdje da nadjem vrata da se zatvorim
i jednu noc da prenocim
da na tebe ne mislim

Pa da pisma pisem sebi, a ne tebi
da samu sebe malo lazem
samoj sebi draga kazem

Ref.
Na pola volio si me, na pola ljubio
al' nikad dovoljno i nikad iskreno
da li si shvatio sad kad si me izgubio
da tako malo je nama trebalo

Ova nasa ljubav kao prevara
i kad boli do kosti nimalo da popusti
gdje da nadjem vrata da se sakrijem
jedna noc da prespavam
a da tebe ne sanjam


nedjelja, 04.03.2007.

pozdrav:o)

evo mene,stavila san novi dizajn....nadan se da van se svida jer je meni ovaj
iz zakona brace..mmm mljac!!!kissnaughtycerek
napisite u komentarima jel van se svida ili je onaj dizajn bia bolji...
jucer je bia tulum,na pocetku je bilo dosadno,mislila san da ce karlo dovest neke lipe muske kad ono....bang sranje....
kasnije je bilo bolje,dosa je jedan slatkis...hehe oni koji su bili znaju na koga mislinthumbupcerek
ma sve u svemu bilo je super,jos da se niksy nije napiaparty....
jutros san bila na misi,gladala san svog žižića....ajme kako je lik sladakcerek,a sad san sa antonelon i njenon sestron isla napravit dir...vrime je bas lipo....pa ono..ajme igraliste je bilo puno....bia je bepobanglud
ali na ovaj novi post me je potaka jedan prijateljgreedy...on van je sa ravnih njiva,teska je legenda,car,kralj,bog....heheh car!!!dead...ma GOLUB....thumbupsmokin
eto iden van ca ucit da me moji puste veceras vani.....golube pozdrav i triba si sinoc doc...ajte kissachwave

- 16:45 - Comment To Me... (4) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.