ponedjeljak | 25.02.2008.

Opet su pustili amonijak - vikend

Ležim u krevetu, otvorim prozor, a vani igranka.... Sjetio sam se odmah kako su nam rekli za vrijeme rata "bjež u kupaonu napuni kadom vodu i ni mrc ni trc!". Zveknem na krevet i moje jako srce krene kucat suprotno od onog Tadijanovićevog kad je poludio od sreće zbog žita u selendri. Na hitnoj mi tutnuli neku tableticu i rekli da mi se tlak izjednačio. Da skviknem ovako bez veze nie mi se dalo pa sam evo još uvijek tu... I tako je opet mjerni uređaj bio u krivu jer jbg, Petrokemija nas hrani i oblači, pa nemože se sad reći da su eventualno pretjerali sa količinom narančastog dima u zraku... Istina imamo nešto malo veće šanse da nas zahvati pokoji tumor, ali zato nema straha od elementarne nepogode, jer ovaj dimnjak razjebe svaki oblak koji se nadvije nad grad. I tako mi građani ovog ultra-zanimljivog grada većinom, svjesni situacije šutimo, ali smo zato ludi kao puške. Zadnja luda situacija je sa otvaranjem disko-kluba u blizini istoga giganta, jer ne ulazi u "sivu-zonu" gdje našim građanima smeta buka, ali je zato dobro debelo u NH3 zoni. Točnije kojih 50-ak metara zračne linije od dimnjaka. Kako je rekao Rambo Amadeus koji hvala bogu dolazi ovog ljeta u grad,
"Nasred sela aktivna kafana
iz nje viri glava mutirana
mutirana od atomskog rata
to je glava mladih mutanata
iz kafane trijezan ja izlazim
cinjenicno stanje ja nalazim
lijevo desno nigdje moga stana
oj planeto alaj si sjebana!"

I normalno ovaj vikend ja opet krenuo među te mutante, ali naravno kada se iskombinira CH3CH2OH oralno i NH3 inhalacijom putem do istog okupljališta onda se čak i dobije neka luda kombinacija zabave.... i još je i jedan rođendan u pitanju biopa evo...Dolje su i neke slike kako bi to izgledalo... Zbogom mutanti!

- 20:03 - Komentari (17) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.