DEČKO U qrcu

14.04.2006., petak

GROTEKSKNO SAZNANJE! FIJUH!

Ne mogu vjerovat! Jaoh! Jaoh! Jaoh! Jaoh! Upravo mi se nosnice proširuju, oči suzenut, očne žilice nabrekuju, prstići tresu, noktići automatski grebu po gruboj površini zida (a baš sam ih ljepo naturpijao i sredio) Tako se živciram da ću dobiti napadaj asme, čirnut ili tako nešto a u mom želučiću nastaje cunami želučane kiseline i dah mučnosti. nutPitate se zašto? Sve zbog jednog groteksknog, gnjusnog, gnjevnog, gnjilog i gnjavnog saznanja!!!!!!!!!

Prije nego što pročitate o čemu je riječ, smjestite se udobno u svoje fensi stolice koje se mogu okretati. Budite sigurni da sjedite na nekom šarenom jastučiću, da pijuckate finu Koktu, Đus ili Kapi-sok od naramče. U pozadini nek vam svira neka slatka melodija, a nipošto nešto žestoko kao Tokio Hotel ili Children of Bottom jer će to pojačati stres. Pazite da se držite uspravno i ne grbite kičmu jer će vam to upropastiti manekensku karijeru. Sada duboko udahnite tako da pokupite sve plemenite plinove u sweet sobi i svaku posljednju molekulu kisikiča!!!!

Ovako:

Sjećate li se ideje o mom vlastitom fensi frizerskom salonu koji će nositi moje copyright nick? Sad ću vam dati flesh beck u to:

Nego, znate kaj?! Odlučio sam postati bizmismen. Odlučio sam napraviti veliku karijeru i zaraditi puno novaca. Zato sam odlučio preporučiti roditeljima da otvore frizerski salon. Bit će nazvan po meni (MANEKEN) i bit će vrlo fancy. U njemu ću zapošljavati ljude koji imaju lijepu frizuru i vole uređivati tuđe frizure... Zaposlit ću i one koji će samo mesti ili otvarati vrata i čistiti prozore, tako da frizerski salon bude slatko blistav. Naručit ću roza ručnike, udobne fotelje i kraljevska ogledala... JOOOJ,ljudeki,poseban popust će imati moji kjut i sweat poznanici iz fancy mjesta, no čak i blogeri!!!!!!!!!! JEDVA ČEKAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JUPI JUPI JUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!>


Zvuči divno, idilično i bajno, znam! Ali cijela ta iluzija razbila se u sekundi kada sam dobio anonimnu dojavu da frizerski salon pod imenom "Maneken" već postoji. Dobro ste pročitali. Neka osoba je bezobzirno zanemarila činjenicu da je Maneken copyright bye Maneken i da imam autorska prava!!!!!! Neka gnjevna osoba otvoriše već takav frizerski salon. Da grotesksa bude veća, taj salon je otvoren na jednom prljavom ružnom mjestu i ne valja. Kada dobih anonimnu dojavu da se na xxxxxxxxxxxx xxxxx nalazi taj frizerski salon , naredih našem vozaču "odvezi me do xxxxxxxxxxxx xxxxx". On me tu odvezao. A bilo bi bolje da nije, jer je ono što sam tamo vidio i doživio, trajno utjecalo na moj bistri um i intelekt.

Kao prvo, zablatnio sam lakostice stavši u blato nedaleko tog "frizerskog" "salona". Zatim sam drhtavim ručicama uslikao podlo djelo OTIMAČA BIZMISA!!!!!!!!!!! OTIMAČA MOG PSEUDO-NICKA!!!!!!!!!!!! STRAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kao drugo, svojim okicama kojima gledam samo lijepe stvari, ugledao sam ružni i nadasve jeftini frizerski salon nazvan po meni. A kraljevskim ogledalima ni traga, roza ručnici nisu na pomolu, kao ni udobne fotelje. Stakla su zamazana onak kao da je netko kihnuo u njih! Natpis nije lijepo fotošopiran i ne blista od sjaja!

Plačem, plačem...nononono

Kako će li se sada zvati moj frizerski salon!?!?!! Trebam li tužiti taj frizerski salon koji oduze moje ime koje je copyright bye Maneken bye Blog.hr!!!!!!!!!??????????
Ušao bih unutra, ali nemam snage. Ne želim se ni prljati jer je to tako prljavo, te neugledno.

Kao dokaz prilažem ovu fotografiju da se i sami uvjerite u neukusni salon pod mojim pseudo-nickom :(

Image Hosted by ImageShack.us

OH JESUSE KRISTE!

UZRUJAN SAM!

DRHTIM KO LJUBIČICA NA VJETRU!

OBRAZI MI GORE, TOPI MI SE SJENILO, RAZMAZUJE MASKARA... NESNOSNU VRUČINU BIJESA SAPRAT MOGU JEDINO U ZDENCU ŽIVOTA...

Vaš Ožaloščeni Maneken, čije ime okaljaše nepoznati vlasnici gnjuskog, jeftinog, te nekvalitetnog frizerskog salona u nekom prljavom kvartu, na nekom prljavom i nedoličnom mjestu...
- 12:37 - Komentari (181) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv