Sex oglasi babe: Karanje baba - Susret s djevojkom

utorak , 18.12.2018.

Sexy Matorke










Click here: Sex oglasi babe: Karanje baba






Ovakve starke se vrhunski karaju i znaju dobro da zadovolje svakog muškarca bez obzira na godine. Ona pratiti pruga s jednim prstom i pitao zašto je blagi peckanje joj toliko užitka. Ona je dosegla dolje pokušati izvući i zadrhtala kao što je napravio kontakt sa svojim ojačanje klitoris, slanje potres od nje maca u jamu svog želuca i savjete bradavicama.



Sex oglasi babe: Karanje baba

Prestala je u prolaz ispunjen s gumenim penisima, prikazana u različitim oblicima, veličinama i bojama. Ali, to se tada tako zavrsilo. Bez ikakvog upozorenja njezina daha pričvršćen duboko u grudima, a ona isisan je penis čovjeka sve do u bazu.



Sex oglasi babe: Karanje baba

Matorke Srbija - To je toliko bolji od tuša. Dovoljno je staviti na majicu, rekao je on.



Sex oglasi babe: Karanje baba

Moja kuma Tanja je bila zena oko 55 godina. Bila je niskog rasta, mala, plavusa sa kratko osisanom kosom. Nije bas bila zgodna. Imala je male grudi, jake bokove, ne debele nego siroke. Kada je bila mladja bila je lepuskasta, a i sada je imala lepu glavicu. Muz joj je umro pre godinu dana, kum Ilija. Imali su dvoje dece, a stigli su i unuci. Dakle, zvanicno je bila baba. Muz joj bio zajebant, a ona je bila malo uzdrzanija, ali ipak se uklapala u situaciju. Cesto sam sa svojima dolazio u posetu i onako kao kroz nevezani razgovor sam cuo kako se kum zali da mu kuma ne daje da je jebe! Navodno, posle prestanka menstruacije, picka joj nije vlazila, bila je suva, pa je jebacina za nju bila bolna. To mi je tako nekako ostalo u secanju. Posle kumove smrti, ona je dosta patila. No, na njoj se videlo da za necim zudi. Imao sam tada 18 godina i vec sam uveliko jebavao moje matorke. Stekao sam vec malo iskustva sa matorkama, da prepoznam sta im nedostaje! Jednom sam prilikom bio kod nje u poseti, naravno, sam. Bio sam posluzen kao i uvek kod moje kume, ali sam primetio i promenu u ophodjenju prema meni. Ovde nisam imao tu nameru, da jebem moju kumu! Kazi tvojoj kumi, meni mozes sve da kazes, nece ici dalje. Kao da me ne znas! Pa sta ti radis sa njom ili ona radi sa tobom, a? Kako je nije zao da koristi ovakog momka, a! Opasne su one kada osete mlado meso. Nije valjda da si se zaljubio u nju? Ili je mozda …? Znaci, da te je navukla na sebe! Ubrzo sam otisao i na tome se zavrsilo. Ali, to se tada tako zavrsilo. Proslo je valjda skoro mesec dana i majka me posla kod kume da joj nesto odnesem. Bas sam nekako rado otisao. Kuma me je zadrzavala da ostanem na rucku, ali sam se izgovarao da moram ici zbog skole! Da se mozda ne sramis zbog onog sto sam te pitala prosli put, ha Maki? Ali mi reci koja te je namamila? To je vazda bila tajna! Musko si, rastes, razvijas se, i treba da upoznas zenu i njene prohteve. Opet sam ostao bez reci! Nije me pustala da odem! Nisam uspevao da se spasem, bila je navalentna! Seli smo zajedno za sto. I ja imam svoje prohteve, zelje. Nisam vise mlada, ali nisam jos za odbacivanje. Zelela bih da se jos koji put osetim zenom. Jasno mi je bilo sta moja kuma hoce! Moja kuma hoce da se sada jebe i to misli da je ja jebem! Nemam ni u koga poverenja! Sigurna sam da ces cutati! Nemogu vise ovako sama! Mora neko musko da me … osvezi, razumes li? Pocela je da me hvata za ruke, za ramena, da me privlaci sebi, da mi se unosi u lice! I njoj je sada rumenilo ofarbalo lice! To sto drugoj zeni radis, hocu i meni da radis! Presla je rukom preko mog medjunozja gore-dole, i osetila ga je. Pa, kuma si mi! A kako jebes nepoznate zene, a mene se stidis, tvoje kume! Oslobodi se, bice to samo moja i tvoja tajna! Kuma poce da mi svlaci majicu, raskopca mi pantalone i zavuce ruku u moje gace! Kad me je uhvatila za kurac, razgoracila je oci i ostade bez daha! Veci i tvrdji nisam osetila! Hajdemo u sobu, kume! U hodu sam se saplitao o pantalone, a kuma se pored kreveta ubrzano skidala! Bas je onako bila kako sam je zamisljao: nije bila zgodna, male sise, siroki kukovi, ali joj je picka bila izuzetno dlakava! Tako mala zena, a proguta ga celog bez problema! Da li joj je i picka tako duboka, pomislio sam! Ne secam se kada me je zadnji put … jebao! A i kad je mogao, bio je slab jebac! Samo me je mrljavio! Nisam uspevala ni da se ovlazim dole, a on je vec bio gotov! Zato sada hocu da to nadoknadim! Pipnuo sam je za picku, sva je bila mokra! Saka mi je bila puna njene picke i picinih dlaka! Odvoji ona kurac od usta, opruzi se pored mene i povuce me na sebe. Vec sam ga lepo smestio u njenoj picki, poceo sam da hvatam ritam, a vidim da je i njoj to odgovaralo! Postepeno sam pojacavao udarce u picku. Nije prestajala da prica! Ona se jos vise rasiri da ga bolje primi! Picka joj nije bila bas uska! Bila je bas komotna, pa sam joj bez problema celi kurac nabio! Ako je kum nije, onda mora da su je drugi rasirili i izdubili! Elem, jebao sam je uzdrzano. Nisam preterivao, nisam je uopste poznavao mnogo, a posebno ne kao jebulju. Menjao sam pravac guranja kurca levo-desno. Tada je samo huktala i stenjala i grizla bi me za ruke. Bila mi je tek do ramena! Kada bih ubrzao pa zastao sa nabijanjem, otvorila bi oci, a rukama bi me obahvatila za dupe i navalacila na sebe!. Valjda, plaseci da je ne ostavim nedojebanu! I ja bih je tada poduhvatio za dupe i onda bih joj ga nabio iz sve snage i to nekoliko puta! Osecao sam da je zeljna kurca, jebanja! Bila je zivahna, mesala je dobro, taman toliko da bude slatko jebanje! I poceh da se grcim! Bas sam joj se dobro ispraznio. Hteo sam da ga izvadim da vidim da li je ista iscurelo iz njene picke! Nastavio sam da je jebem, ali dosta usporeno. Hteo sam da je dobro osetim, da osetim kako reaguje na ubode kurcem kad je prodje prvi talas zadovoljstva. Kurac mi je omeksao ali je bio otecen, tako da je dobro popunjavao kuminu picku. Do sada me niko nije jebao sa tako velikim kurcem! Da sam znala ranije da si ovako dobar jebac, ne bih ovako dugo bila nejebana. S vremena na vreme bi se zgrcila i prosiktala od zadovoljstva i slasti. Jebao sam je dosta dugo, preko 1-og sata. Bas sam se zahuktao. I osladilo mi se! Nisam nikada jebao manju zenu, matorku! Kada smo se priblizili kraju, jebao sam je bas zestoko! Umalo joj nisam slomio krevet! Pocela je da cvili i prica nerazgovetno! Uzivala je, i ja sa njom! Po drugi put sam mojoj kumi napunio picku spermom! Kad sam se spustio sa nje, bilo je sve mokro oko nas i izguzvano. Valjda zato, sto je stalno dobro mesala dupetom, dok sam je jebao. Nisam pogresila kada sam se odlucila da me ti jebes. Intuicija … Nisam ni sanjala da imas tako dobar kurac i da si dobar jebac! Ako budes cutao o ovome, o nama, moci ces da me jebes kad god hoces i mozes! A ja bih htela da to bude sto cesce. Sad bih volela, u pocetku, da me jebes svaki dan, da me zadovoljis! Kako da ti pogledam u oci? Hocu da nadoknadim sve sto sam propustila! Red bi bio da se sada nahranimo. Spremila sam za oboje pre nego sto si dosao! Posle dobre jebacine obicno mi se otvara apetit! Njoj se posle jebanja otvarao apetit! Posle kakvog jebanja, sa kim? Znaci li to da ona nije bas nejebana! Primetila je ona moju zbunjenost. Pa ja da sam cekala samo na tvog kuma, odavno bih usahla! Mozda bi mi i junfer zarastao. Zaboravila bih da sam zena! Kume, zaboravi to, to je sada proslost. Tog dana sam vec zakasnio u skolu i nije imalo smisla da idem na pola casova. Resio sam da ostanem kod kume. Sav sam bio znojav, ulepljen od mojih i njenih sokova, psihicki umoren dogadjajem koji mi se dogodio: jebao sam kumu! Znao sam da cu je jos jebati. Tog popodneva jebao sam je jos 2 puta! Svaka 2-3 dana kuma me je trazila. Preko mobilnog telefona me je otrvoreno pozivala da dodjem da je jebem! Imao sam utisak da su svi oko mene culi taj poziv! Naravno, nisam je odbio! Vise nisam ni stid osecao. Dolazio sam kod nje ne skrivajuci se. Pa boze moj, dolazi joj kumic da je poseti! Uvek sam dolazio preko dana, ujutro ili popodne, ali nisam ostajao kod nje preko noci. Jebao bih je po nekoliko puta do rucka ili vecere, vec zavisno od toga kada bih dosao. Njen odnos prema tome sto sam je jebavao, bio je kao da sam joj doneo kobaju ili salamu iz radnje! Hocu da kazem, da cim bi se pojavio na vratima, odmah je pocinjala da se sprema da je jebem. Pojebao bih je dva puta vez vadjenja kurca, a onda bi me ostavila da se odmorim. Posle osvezenja i hrane, pojebao bih je jos 2-3 puta! Lepe su mi te jebacine bile sa mojom kumom. Sto sam je vise jebao, bivalo je sve sladje, prirodnije! Volela je da menjamo poze, volela je da se nasadi i da joj ga nabijam odpozadi. Jer, kad se nabije do kraja, ne podize se gore-dole, vec pomera picku napred-nazad! Imam utisak da ce mi slomiti kurac, a ustvari ga ona sa pickom pomera po svojoj unutrasnjosti. A kada je jebem odpozadi, prevrnem je na sto ili preko naslona od fotelje, rasirim joj guzove i picka joj se sama otvori! I kada joj ga tako nabijem, kad je tako jebem, imam utisak da joj je izasao na usta! Moju kumu Tanju sam jebao jos dugo vremena. Ne secam se da se zalila, da kad je jebem, da je boli zato sto je suva!



Gole sexy žene PlayZone
Kao što sam okrenuo s knjigom Palu na sari skliznuo s mojih ramena da mu pogled na moje pune grudi i čvrsta uvukla u moju bluzu. Povremeno kamion će se povući zajedno s njom i gledati prema dolje, a ona će igrati s njom bradavice ili zafrkavati joj maca za njih. Moram priznati da sam prilično grm. On polako me podigao na njegov stol, otvorio moje noge i sam spušta na moje ljubavi gumb. Pomozi mi da se prisetim. On opet mi se okrenuo i polagano gura me glavom prema dolje, tako da moj magarac je bio strše u zrak. Zašto su sve matorke baš ovde? Kopiranje dildo iz pakiranja, i sjeo teško na wc i zadirkivali joj bradavice s vrhom. Kada se žena pored nje hiked joj suknju, Andrea vidio da je nije nosio čarape ili donje rublje. Opasne su one kada osete mlado meso. Pokupila sam neke prljavštine i pustiti da se prosijati kroz moje prste.

[Odmori se zaslužio si glumci|Kako se osloboditi straha od sexa|Parovi bez cenzure]






Oznake: Djecaci, jebu, gospodje, 18

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.