Manchi

PRIVLAČNOST

Čitala sam o privlačnosti u mnogim knjigama i časopisima i moram priznati da su mnogi od njih imali pravo. Postoje razne vrste privlačnosti, počevši od one nevine dječje, kad imaš simpatiju, do čak životinjske privlačnosti. U ranijim postovima sam nabrojila par knjiga, a mislim da bi za ovu temu bila jako dobra «Terese Raquin», ali i «Germinal» Emilla Zole. E pa ova posljednja mi je jedna od najdražih knjiga. Istina, to je literatura naturalizma koji ne odiše lijepim prizorima, no sviđa mi se kako pisac vjerodostojno, bez imalo uljepšavanja opisuje teške živote rudara i drži nit i ritam priče od početka do samog kraja.
No, da ne bih odlutala od teme, vratimo se na privlačnost. Da li vam se nekad dogodilo da vas netko privuče iz posve neobjašnjivih razloga? Pri tom mislim na ovu posljednje nabrojenu, životinjsku privlačnost. Često u filmovima vidim dvoje ljudi koji se naizgled ne mogu podnijeti i istinski se mrze, svađaju, ali na kraju jednostavno završe u krevetu. Hm, ne volim baš govoriti «u krevetu», jer je to skroz nespontano, ali kad već govorim o filmovima, to tako i biva. Jednom sam nešto zanimljivo pročitala. Naime, navodno netko nas privlači i sviđa nam se zato što smo u toj osobi pronašli dio sebe. To nisam u početku shvaćala, jer je moja teorija bila, pa neću biti s nekim tko je identičan meni. No, odrastajući, ipak sam shvatila da moja teorija mora pasti u vodu. Ne kaže se uzalud da najbolje uspjevaje one veze u kojoj su parovi slični. Opet, kaže se i suprotnoti se privlače. Pa, s tom teorijom se ne bih u potpunosti složila. Naravno, mislim da je naidealnija situacija kada su dvije osobe u vezi slične s primjesama različitosti, npr. jedna mirnija, druga temperamentnija. No, mislim da dvije potpuno različite osobe ne mogu dugo opstati u vezi. Dugo je isto relazivan pojam. Nekome je ono što je meni kratko dugo i obratno, tako da je sve to stvar osobne procjene.
Osobe nam se mogu svidjeti iz različitih razloga. Meni se npr. sviđaju prosječni dečki. Što se izgleda tiče, usne, osmjeh i zubi su na prvom mjestu. Ne znam zašto, ali to uvijek prvo primjetim. No, teško da ću i dalje ostati zainteresirana, ako me ta osoba ne «zadrži» svojim karakterom. Jako mi je bitan smisao za humor, bez toga definitivno ne bih mogla. Nisam izbirljiva i od velikih zahtjeva, ali bez određene doze šarma i puno humora ta osoba mi ne bi bila pretjerano zanimljiva. Ima osoba koje su šarmantne, markantne, zaista pune humora, ali jednostavno neprivlačne. One jednostavno nemaju «ono nešto» što me privlači. Mnogi od vas, pogotovo dečki ne volite te dvije riječi. Istina, pomalo glupo zvuči, ali ne znam kako da bolje objasnim tu situaciju. «Kemija» je blizu tog pojma, ali opet nije isto, jer kemije može biti, ali za kratko, jer nema «onog nečeg».
Meni je prvi dojam jako bitan, jer ako mi se osoba odmah ne svidi, teško da će biti suprotno drugi ili treći put. Može se dogoditi da vam se osoba rvi put svidi i to jako, ali kasnije oduševljenje splasne. Razlozi mogu biti dvojaki, ili ste veliki sanjari, pa ste osobu idealizrali, a poslije se razočarali, odnosno realisti ste, a taj put jednostavno niste imali sreće, jer ta osoba nije bila prava za vas.
Najbolji put da se izbjegnu razočaranja je ne pretjerano pozitivno razmišljati, a nikako negativno, nego biti realan i pustiti stvari da same teku svojim tokom. Zapamtite, nad nekim stvarima nemamo mogućnost kontrole i zato ne treba nepotrebno trošiti živce. Sve će doći na svoje, prije ili kasnije.

03.08.2005. u 13:25 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

zanimljivosti iz života

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr