SMIJO TI SE NA GROBU!!!!!!!!!!

29.02.2008., petak

Razaranje i stvaranje..


Postoji pozitivna i negativna strana u svakoj stvari da
je održi u ravnoteži..postoje grozne i strašne stvari
koje se moraju dogoditi..postoje i one dobre
stvari i čuda koja se događaju za vrijeme života..
Ovo se slučajno događa i kao treba nas nešto odvesti
na put u vječnost..to nije istina..a ovo je ustvari
bit, tko sam ja.
Uvijek postoji drugi način za napraviti nešto..taj način
je daleko..ali moguč..razaranje i teror nije uvijek
taj drugi način..ali dok dođe vrijeme kada će
razaranje i teror uništiti svijet..ti moraš se
prilagoditi onome kakav je svijet..ali do tog
vremena..a ono će doći..ovo sam ja..savršena sredina..
ovo je potrebno..razaranje i stvaranje..
razaranje i stvarnje je u tvojim rukama..ne boj se
učiniti te stvari..do vremena kada će ove stvari
imati drugo neko značenje..moraš održati svijet u
ravnoteži..ne boj se razaranja..ne boj se stvaranja..
razaraj svim svojim bićem..stvaraj svim svojim bićem..
Nećeš biti više stvoren stvaranjem..niti uništen uništavanjem..
Osječaš li se više za stvaranje..dali si ovdje..il si
uništen..ti si ovdje i bit ćeš ovdje još..ako osječaš
potrebu za stvaranjem..stvaraj..savršeno i sa zadovoljstvom..
ako osječaš potrebu za razaranjem..razaraj..ne oklijevaj..
razaraj svom svojom moći..bit ćeš zadovoljan onime što razoriš..
ili što stvoriš..



- 15:53 - Ooo piši gAA (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

10 ZLATNIH IZREKA:

1.Ko nas zna zna a ko nezna nek nas upozna.
2.Ko se mača lača lakukarača.
3.Ko rano rani zajebo je pjetla.
4.Oko za oko pasta za zube.
5.S obzirom na obzir da je moj obzir obzirniji od vašeg obzira, vaš obzir ne dolazi u obzir.
6.Ovo vrijedi samo ako se curi hoćes upucavat:
TI SI TAKO JEBITAČNO JEBOZOVNA PUNA UKRASNIH EPITETA, PRIDJEVA PREKO ODLIČNA, FANTASTIČNA BOLJA OD SUPER!!!
7.Ajmo na ladno pivo.
8.JEST ČEŠ!!!
9.OOOOOO RANOOOO!!!!
10. Zadnja ali ne manje vazna glasi: Zajebi bližnjeg svoga da ne bi on tebe.

Hit Counter
Hit Counter






tracker

Ja osobno....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zovem se Emanuel. Živim u Slavonskom Brodu i imam 18. godina. Za najbolje prijatelje sam Mana,a oni koji me neznaju zovu me Sila. Idem u tehničku školu za elektrotehničara. Trenutno sam 3. razred. Bavim se svime s čim se može bavit. U slobodno vrijeme čačkam po internetu, rušim svakakve servere. S društvom igram nogomet i tako. U biti čista zajebancija. Od glazbe slušam sve uglavnom. Metal baš i nevolim ali ima nekih dobrih stvari. Radim na tehničkom radiju kao DJ MANA. Imam curu s kojom sam od 25.08.2007.g. cerekcerekZove se Marija.cerekcerek To je za sada od mene. POZZ sretansretan