SMIJO TI SE NA GROBU!!!!!!!!!!

22.02.2008., petak

Evo mene kod razrednice...

Image Hosted by ImageShack.us


Eee sad....ovo je slika mene kod razrednice na satu.
Premda je ona najstroža žena u povijesti tehničke škole mene to ne dira u srce!
Kako se zajebavam pod njenim satom tako se zajebavam i pod drugim satima.
U školi 99,99% bude dosadno. Stalno nešta prepisujemo, crtamo neke sheme i profesori nam pričaju neke nebuloze.... Zanimljivo jedino bude.....pa....KAD NEMAMO SAT!!! Tada je najzanimljivije. Iskreno u školi mi rijetko kad bude zanimljivo. Dobro mi je jedino kad pišem test. Tada si upalim mp3, stavim slušalice u uši i ROKAJ PO TESTU!!! Jedino tada u miru mogu slušat mp3 da neko ne čačka po meni i nezapitkuje neke gluposti i da mi priča neke nebuloze što me ne zanimaju. Kao na primjer mali Orešković. Mali je ok ali BOŽE MI OPROSTI ide mi na živce sa nekim svojim glupostima i pitaj boga šta još. Lik uopće nije FENCY jer dosađuje stalno ne samo meni nego polovici razreda. Ima neke fora što ih kuže on i sam Bog i niko više. Ja ne komuniciram s njim jer 1.neznam uopće o čemu priča 2.kaže mi nešta i odvali se smijat ja gledam u njega bijelo mislom ono totalno bezveze.... I tako nisam napravio prije post jer mi se nije dalo....
POZDRAV SVIMA KOJI POSJEĆUJU MOJ BLOGIĆ, KOJI ME ZNAJU A I ONI KOJI ME NEZNAJU. NADAM SE DA ĆE BITI NEKA ZANIMLJIVA TEMA ZA DISKUSIJU USKORO. VEEEEEEEELIKA PUSA MOJOJ CURI MARIJI!!!!!!!!!!!












Evo ljudi ovog sam mališana našao kad sam danas išao kući. Baš je sladak!!!
Ako ga hoćete hravit kliknite na MORE i dajte mu muhu...
Od udruge za zaštitu životinja dobit ću 10,000 € za ovog malog ako preživi noć ali pošto neće JEBI GA!!!

- 13:19 - Ooo piši gAA (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

10 ZLATNIH IZREKA:

1.Ko nas zna zna a ko nezna nek nas upozna.
2.Ko se mača lača lakukarača.
3.Ko rano rani zajebo je pjetla.
4.Oko za oko pasta za zube.
5.S obzirom na obzir da je moj obzir obzirniji od vašeg obzira, vaš obzir ne dolazi u obzir.
6.Ovo vrijedi samo ako se curi hoćes upucavat:
TI SI TAKO JEBITAČNO JEBOZOVNA PUNA UKRASNIH EPITETA, PRIDJEVA PREKO ODLIČNA, FANTASTIČNA BOLJA OD SUPER!!!
7.Ajmo na ladno pivo.
8.JEST ČEŠ!!!
9.OOOOOO RANOOOO!!!!
10. Zadnja ali ne manje vazna glasi: Zajebi bližnjeg svoga da ne bi on tebe.

Hit Counter
Hit Counter






tracker

Ja osobno....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zovem se Emanuel. Živim u Slavonskom Brodu i imam 18. godina. Za najbolje prijatelje sam Mana,a oni koji me neznaju zovu me Sila. Idem u tehničku školu za elektrotehničara. Trenutno sam 3. razred. Bavim se svime s čim se može bavit. U slobodno vrijeme čačkam po internetu, rušim svakakve servere. S društvom igram nogomet i tako. U biti čista zajebancija. Od glazbe slušam sve uglavnom. Metal baš i nevolim ali ima nekih dobrih stvari. Radim na tehničkom radiju kao DJ MANA. Imam curu s kojom sam od 25.08.2007.g. cerekcerekZove se Marija.cerekcerek To je za sada od mene. POZZ sretansretan